خبرهای داغ:
خورشیدخانی:

نمازجمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی یکی از تاثیرگذارترین نهادها است

همدان- سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: نمازجمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی یکی از تاثیرگذارترین نهادها است که می‌توان در ابعاد مختلف یک شهر را به واسطه نمازجمعه به تعالی رساند چون عرصه دینی و فرهنگی و سیاسی است.
کد خبر: ۹۶۲۷۴۳۷
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
نمازجمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی یکی از تاثیرگذارترین نهادها است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یحیی خورشیدخانی در آیین تکریم و معارفه امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه تنفس در فضای انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ الهی است ،اظهار کرد: تویسرکان همیشه ایام برای پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشتاز بوده که نمونه عینی آن علاوه بر حضور تاثیرگذار رزمندگان تویسرکان در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس حضور تعیین کننده در عملیات مرصاد بود که ۴۲ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد تا منافقین را در تنگه مرصاد زمین‌گیر کند .

وی افزود: عقبه تویسرکان در اقامه نماز جمعه به سال‌های دور و قبل از انقلاب برمی‌گردد که سابقه بیش از ۱۰۰ سال را دارد.

سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: نمازجمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی یکی از تاثیرگذارترین نهادها است که می‌توان در ابعاد مختلف یک شهر را به واسطه نمازجمعه به تعالی رساند چون عرصه دینی و فرهنگی و سیاسی است.

وی با تقدیر از حجت‌الاسلام حسینی مجد گفت: ایشان انصافا با تمام توان برای پیشرفت تویسرکان پابه رکاب و تلاشگر بود، به همین دلیل از تلاش‌های این عزیز تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم در سنگر نماز جمعه شهر ایوان موفق باشد و همچنین خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام  زمانی موسوی امام جمعه جدید شهرستان تویسرکان داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار