خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسینی مجد:

علت گرفتاری‌های جامعه دور بودن از معنویت است

همدان-امام جمعه سابق تویسرکان علت گرفتاری‌های جامعه را دور بودن از معنویت دانست و گفت: علت گرفتاری‌های ما این است که به خدا وصل نشده‌ایم تا در سایه لطف خدا به اوج معرفت و کمال برسیم.
کد خبر: ۹۶۲۷۴۴۴
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
علت گرفتاری‌های جامعه دور بودن از معنویت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرسان تویسرکان با اشاره به حمایت‌های اقشار مختلف مردم تویسرکان از اظهار کرد: آن قدر مردم این شهر شریف و پر از احساس ناب هستند که تاثیر این عواطف و احساسات برای همیشه در قلب من خواهد ماند و این همه لطف را از اقشار مختلف مردم تویسرکان فراموش نخواهم کرد.

وی با اشاره به مشکلات تویسرکان گفت: این شهرستان مشکلات عدیده‌ای دارد که باید توسط دولت گره مشکلات باز شود و به دلیل همین مشکلات بود که برنامه مسجد گردی در شهر و روستا آن هم از دورترین روستای شهرستان با حضور مسئولین شروع شد که خیرات و برکاتی به همراه داشت و در گام دیگری پیگیری مشکلات شهرستان از طریق تریبون نماز جمعه در بخش‌های مختلف صورت گرفت تا مشکلات مردم رفع شود.

امام جمعه سابق تویسرکان علت گرفتاری‌های جامعه را دور بودن از معنویت دانست و گفت: علت گرفتاری‌های ما این است که به خدا وصل نشده‌ایم تا در سایه لطف خدا به اوج معرفت و کمال برسیم؛ حق را خواهیم گفت و پیگیری خواهیم کرد و تمام رفتار و کردار ما برای خدا است و فرامین خدا را پیاده خواهیم کرد.

* به عنوان سرباز کوچک ولایت در سنگر نمازجمعه برای خدمت آمده‌ام

امام جمعه تویسرکان نیز در این مراسم گفت: شهرستان تویسرکان می‌تواند مصداق زمین مقدس با وجود مرقد مطهر حضرت حیقوق نبی (ع)، امام زادگان متبرک، شهدای عزیز دفاع مقدس و علما باشد.

حجت الاسلام زمانی موسوی با بیان اینکه آمده‌ام تا در خدمت مردم تویسرکان سربازی کنم و در این راه از اعتماد شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و آیت الله شعبانی تشکر می‌کنم، افزود: امروز حضور خوب مردم و مسئولین رسالت بنده را سنگین‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار