خبرهای داغ:
مسوول بسیج جامعه استان قزوین خبر داد؛

برگزاری جلسه ویژه کارگروه تخصصی هویت زن مسلمان ایرانی و کارگروه مادر و کودک

برگزاری جلسه ویژه کارگروه تخصصی هویت زن مسلمان ایرانی و کارگروه مادر و کودک
محرابی از برگزاری جلسه ویژه کارگروه تخصصی هویت زن مسلمان ایرانی و کارگروه مادر و کودک خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۷۵۹۸
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴

 

قزوین_ سمیه محرابی در گفتگو با بسیج با اشاره به برگزاری جلسه ویژه کارگروه تخصصی هویت زن مسلمان ایرانی و کارگروه مادر و کودک اظهار کرد: جلسه ویژه کارگروه تخصصی، با محوریت کارگروه هویت زن مسلمان ایرانی و کارگروه مادر و کودک ذیل قرارگاه تعالی زن و خانواده، با حضور فاطمه محمدبیگی رئیس فراکسیون زن مجلس، فاطمه اشدری عضو شورای شهر رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، جمعی از کارشناسان حوزه زن و خانواده و معاونت بسیج جامعه زنان استان قزوین برگزار شد.

 

وی افزود: کلیه برنامه های بسیج جامعه زنان استان در موضوعات تخصصی به صورت قرارگاهی در قالب قرارگاه تعالی زن و خانواده اقدام می شود و هدف انسجام بخشی همه ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی برای رشد و تعالی در حوزه زنان و خانواده می‌باشد.

 

محرابی عنوان کرد: این قرارگاه با رویکرد مسئله محوری نسبت به مسائل اولویت بندی شده حوزه زنان و خانواده به طور خاص می‌پردازد و به دنبال این است که با نتیجه و پیامدنگری نسبت به حل مسائل به نتایج لازم هم برسد.

 

مسوول معاونت بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تشریح کرد: ضروری است روایت درستی از زن مسلمان اصیل ایرانی ارائه شود. در همین راستا در خصوص برگزاری رویداد بزرگ و تخصصی «طهورا» در سطح استان به بررسی این رویداد با ارائه پنل های محتوایی در این جلسه بحث و گفتگو صورت گرفت.

 

این مسوول یادآور شد: موضوع دیگری که در کارگروه تخصصی زن و خانواده به آن پرداخته شد موضوع مادر و کودک است، با تمرکز بر ارتقای توانمندی ها و مهارت های مادران در حوزه فرزندپروری و تربیت فرزند با بهره گیری قرآنی با رویکرد تربیتی دینی و انقلابی در استان قزوین می‌باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار