اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی پروژه ی آبرساني روستای یکه توت

پروژه ی آبرساني روستای یکه توت به طول ۲۴۰۰ متر با اعتباری ۲۰ میلیارد تومانی به همت سازمان بسیج سازندگي سپاه کربلا مراحل پایانی خود را طی می کند‌.
کد خبر: ۹۶۲۷۷۶۶
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار زهرایی "مسئول سازمان بسیج سازندگي کشور" با حضور در مناطق روستایی شهرستان بهشهر از پروژه ی آبرساني روستای یکه توت و طرح تقویت نوار ساحلي این شهرستان بازدید به عمل آورد.

این پروژه به طول ۲۴۰۰ متر با اعتباری ۲۰ میلیارد تومانی به همت سازمان بسیج سازندگي سپاه کربلا مراحل پایانی خود را طی می کند‌.

سردار زهرایی در حاشیه ی این بازدید بیان داشت: در استان مازندران درخصوص هزار روستا در دو مرحله با آبفا قرداد شد که مرحله اول ۲۵۰ روستا به اتمام رسیده و مرحله دوم هم کار آغاز شده و ادامه پیدا خواهد کرد و در مجموع ۵۵۰ کیلومتر لوله گذاری، ۶۰ ایستگاه پمپاژ  و بیش از صد مخزن بتی انجام خواهد شد که برخی از این منابع تا الان تمام شده و به سرانجام رسیده است.

وی ادامه داد: امیدواریم که اگر منابع اعتباری وزارت نیرو به موقع تامین شود ما می توانیم در بازه سه ساله ای که به مردم  قول داده ایم کار آب شرب را به اتمام برسانیم.

سردار زهرایی با بیان اینکه این موضوع در ۲۵ استان دیگر هم در حال انجام است، گفت: مجموع قرارداد به ۱۲۵۰۰ روستا در دو مرحله می رسد که بعضی از نهادها و دستگاه ها ی دیگر هم به ما کمک می کنند که ان شالله بتوانیم در این بازه ی زمانی تمام کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار