خبرهای داغ:

آیین تکریم و معارفه امام جمعه شوش با حضور جانشین فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده پس از حدود ۹ سال خدمت در مقام امامت جمعه شوش، ادامه این خدمت را به حجت‌الاسلام والمسلمین مرعشی سپرد.
کد خبر: ۹۶۲۷۷۹۷
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شوش امروز در شبستان آستان مقدس دانیال نبی (ع) این شهرستان برگزار شد؛ در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی مرعشی امامت جمعه شوش  را به عهده گرفت و از خدمات حجت الاسلام والمسلمین علیزاده تقدیر شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه موفقیت امام جمعه در گرو همراهی مسوولان سایر دستگاه هاست گفت: تریبون نماز جمعه فرصتی برای طرح مطالبه های مردمی است و باید همه مسوولان دستگاه ها خود را پاسخگوی این مطالبات بدانند.

در این آیین ، سرگرد پاسدار عباس احسانی فرد جانشین فرمانده سپاه شوش،  حجت الاسلام المسلمین موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان و دیگر مسئولین نهادهای اجرایی شهرستان نیز حضور داشتند.

گفتنی است، حجت الاسلام سیدمرتضی مرعشی امام جمعه جدید شوش نیز پیش از این حدود هفت سال امامت جمعه شهر شرافت شهرستان شوشتر را به عهده داشته است‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار