دیدار مسئول بسیج هنرمندان شهرستان البرز با مدیر روابط‌عمومی عمومی شهرداری الوند

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان البرز با مدیر روابط‌عمومی عمومی شهرداری الوند دیدار کرد.
کد خبر: ۹۶۲۷۸۵۹
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ هنرمندان شهرستان البرز مظلوم واقع شده‌اند و باید از هنرمندان بومی شهر در برنامه های فرهنگی استفاده شود. عسگری مسئول بسیج هنرمندان شهرستان البرز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای بزرگ فرهنگی از قبیل تجلیل از قهرمانان، تجلیل از فعالان قرآنی، جشن بزرگ غدیر، برنامه های محرم و صفر از قبیل پیاده روی دلدادگان حسینی از مدیریت شهر گفت: سهم هنرمندان شهرستان در برنامه های فرهنگی بسیار ناچیز بوده و کمترین استفاده از هنرمندان شده است که موجب نارضایتی و دلخوری هنرمندان گردیده و امید داریم که با یک برنامه جامع و درست بشود با برنامه ریزی دقیق از أصحاب هنر استفاده بهینه ای به جهت بالا بردن سطح کیفی برنامه های فرهنگی داشته باشیم .
مهندس حسن افشار؛ مدیر روابط‌عمومی و امور فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر الوند ضمن خوش آمد گویی گفت: رویکرد روابط عمومی یک رویکرد جدید و عدالت محور می باشد و بر استفاده و معرفی نخبگان فرهنگی و هنری شهر الوند تاکید داشتند.

 وی در ادامه گفت شهر الوند از هنرمندان شاخص و برجسته ای برخوردار است و مدیریت شهر نیز تاکید دارد تا از هنرمندان بومی شهر در برنامه های فرهنگی شهر مشارکت داشته باشند و در آینده خبرهای خوبی برای أصحاب هنر در پیش خواهد بود.
در این دیدار محمد رزقی مدیر روابط‌عمومی عمومی بسیج هنرمندان شهرستان البرز نیز حضور داشتند که به تشریح برنامه های مشترک در آینده پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار