خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان رومشکان در گفتگو با خبرگزاری بسیج لرستان؛

۴۰ برنامه‌ در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

۴۰ برنامه‌ در هفته دفاع مقدس برگزار می شود
فرمانده سپاه شهرستان رومشکان گفت: در هفته دفاع مقدس ۴۰ برنامه در شهرستان رومشکان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۶۲۷۸۷۰
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹

سرهنگ علی بازوند در گفتگو با خبرگزاری بسیج رومشکان ضمن گرامیداشت  هفته  دفاع مقدس یاد و خاطره همه شهدا انقلاب اسلامی به ویژه ۷۰ شهید والامقام شهرستان رومشکان، را گرامیداشت و اظهار کرد: سپاه شهرستان رومشکان در هفته دفاع مقدس ۴۰ برنامه را برگزار میکند که برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با اولویت چهار محور؛ تکریم و پاسداشت شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران،  محرومیت‌زدایی(برپایی میز خدمت در شهر‌ها و روستا‌های سطح شهرستان جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی و مسائل اجتماعی همچنین ارائه خدمات پزشکی،دامپزشکی و…)، فرهنگی، اجتماعی و تربیتی، اجرای برنامه‌های ورزشی(راهپیمایی خانوادگی و کوهنوردی) در دست اجرا و اقدام دارد.

فرمانده سپاه شهرستان رومشکان با اشاره به اهمیت بالای جهاد تبیین و روشنگری در خصوص دستاوردها و موضوعات دفاع مقدس، افزود: کلاس‌های آموزش سواد رسانه‌ای با محوریت جهاد تبیین در سطح مساجد شهرستان از برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

وی همچنین دیدار تصویری با مقام معظم رهبری را نخستین برنامه روز اول شروع هفته دفاع مقدس در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ اعلام کرد و بیان داشت: این دیدار با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس انجام می‌شود.

سرهنگ بازوند در ادامه گفت: بازی‌های بومی محلی، ایستگاه‌های صلواتی از دیگر برنامه‌ها این هفته است که جهت برگزاری آنها نیاز به تعامل بخشداری و اصناف می‌باشد.

فرمانده سپاه شهرستان رومشکان با اشاره به فعال بودن فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، ابراز داشت: امید است که تولید محتوا با موضوع دفاع مقدس در دستور کار روابط عمومی ادارات، ارگان‌ها و نهاد‌های انقلابی شهرستان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا همزمان با سراسر کشور، رژه خودرویی و موتوری، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، اعزام اردوهای جهادی به مناطق محروم، برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با کمک بسیج دانش‌آموزی و حوزه‌های مقاومت بسیج در سطح مساجد و مدارس و همچنین برگزاری یادواره‌های خانگی شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان می‌باشند.

بازوند همچنین با اشاره به اهمیت نقش مهم زنان در سلامت خانواده، عنوان کرد: برپایی میز خدمت در روستاها با محوریت تبیین نقش زنان در دفاع مقدس و اعزام گروه‌های جهادی جامعه پزشکی در راستای خدمت‌رسانی به قشر مذکور از دیگر برنامه‌ها این هفته هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رومشکان یادآور شد: محتوای کامل و جذابی با محوریت جواب به شبهات دفاع مقدس تهیه شده که در طی این هفته در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

بازوند در خاتمه خاطر نشان کرد: یادواره شهدا در سطح مدارس و توزیع بسته‌های معیشتی بین دانش‌آموزان، نذر خون کارکنان ادارات با همکاری شبکه بهداشت، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله در بخش مرکزی و بخش سوری، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برپایی کارگاه‌های سبک زندگی ایرانی-اسلامی، پیاده‌روی خانوادگی با همکاری اداره تربیت‌بدنی، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها، همچنین میقات صالحین، سخنرانی قبل از خطبه‌ها، تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس، برگزاری کلاس‌های آموزش سواد رسانه‌ای و فضاسازی شهری و روستایی، دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان را شامل می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار