خبرهای داغ:
شیدایی:

شکوفه‌های علم و دانش، آینده‌سازان مملکت هستند

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: کلاس اولی‌ها شکوفه‌های علم و دانش و آینده‌سازان مملکت ما هستند و باید در کشورمان افتخارآفرینی کنند.
کد خبر: ۹۶۲۷۹۲۲
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
شکوفه‌های علم و دانش، آینده‌سازان مملکت هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول شیدایی در آیین نمادین جشن شکوفه‌ها که همزمان با مدارس ابتدایی دوره اول سراسر استان و کشور، باحضور جمعی از مسئولین، معلمان و اولیاء دانش آموزان در دبستان پسرانه مهر دو ناحیه یک همدان برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سالتحصیلی و بازگشایی مدارس، دانش آموزان کلاس اولی امیدهای مملکت خواند و اظهار کرد: کلاس اولی‌ها شکوفه‌های علم و دانش و آینده‌سازان مملکت ما هستند و باید در کشورمان افتخارآفرینی کنند.

وی افزود: امروز دانش‌آموزان به جایی آمده‌اند که آینده آنان در آن رقم می‌خورد و باید تمام سعی و تلاش خود را به کار ببرند تا آینده‌ای درخشان پیش روی خود و خانواده خود داشته باشند.

در این آیین پس از نواخته شدن زنگ شکوفه ها توسط مسئولین حاضر، دانش آموزان کلاس اولی ضمن آشنایی با معلمان و قوانین مدرسه، در کلاس های خود حاضر شدند.

گفتنی است؛ با برگزاری مراسم جشن شكوفه ها، بیش از 29 هزار دانش آموز پايه اولی در مدارس ابتدايی استان مشغول به كسب مهارت های تربيتی و تحصيلی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار