خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد:

برگزاری رزمایش بزرگ رهروان شهدا در آذربایجان غربی

سردار محمدحسین رجبی از برگزاری رزمایش بزرگ رهروان شهدا در مناطق مختلف آذربایجان غربی خبر داد و گفت: دراین‌راستا برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۹۸۰
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، از برگزاری رزمایش بزرگ رهروان شهدا در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: در این راستا برنامه‌های متنوع فرهنگی، خدماتی و ... ارائه خواهد شد.

وی به آغاز اجرای رزمایش فوق هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و تداوم آن به مدت یک ماه اشاره کرد و گفت: اجرای این رزمایش همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس شروع شده و تا پایان مهر استمرار خواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه تلاش بر این است که با خانواده همه ۱۲ هزار شهید استان دیدار شود، ادامه داد: اولویت دیدار با والدین شهدا بوده و در اولویت بعدی با فرزندان، برادران و خواهران شهدا دیدار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی دیدار با جانبازان بالای ۷۰ درصد و رزمندگان بسیجی معاصر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: این دیدار و سرکشی‌ها در نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت تاثیر شایان‌توجهی دارد.

رجبی با بیان اینکه دیدارها در قالب گروه‌های دو تا پنج نفره با حضور فرماندهان، مسئولین و اعضای شورای تامین شهرستان‌ها صورت خواهد پذیرفت، اضافه کرد: هر پایگاه مقاومت بسیج حداقل یک دیدار خواهد داشت و از حضور پیشکسوتان بهره خواهیم برد.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی نیز با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌ شهدای نیازمند، تعمیرات منازل و سایر اقدامات کمک‌رسانی اهتمام خواهد کرد.

این مسئول اضافه کرد: در این برهه زمانی بسیج جامعه پزشکی، معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز با استفاده از ظرفیت‌های بومی و پزشکان مجرب برای ویزیت والدین شهدا و درمان بیماری‌های ناشی از کهولت سن یا سایر بیماری‌ها اقدام می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار