خبرهای داغ:

کنگره اقامه نماز درجلسه شورای فرهنگ عمومی هندیجان برنامه ریزی شد

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هندیجان در محل دفتر امام جمعه شهرستان و با حضور اعضاء با موضوع استفاده از فرصتهای پیش روی سال تحصیلی جدید و برگزاری کنگره نماز همراه با برنامه ریزی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۶۲۸۰۰۶
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاري بسیج خوزستان ، درجلسه شورای فرهنگ عمومی هندیجان حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر از زحمات اعضاء در ماههای محرم و صفر، ایام ماه ربیع الاول و هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت رسول الله الاعظم ص و امام صادق ع را تبریک گفت و همچنین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس طی سخنانی از دلاورمردان ایثارگر جبهه و جنگ و شهداء تجلیل نمود.


وی در ادامه اظهار داشت: بازگشایی مدارس و آغاز سال جدید تحصیلی در شهرستان هندیجان با توجه به اینکه جامعه ای بیش از سی هزار نفر متشکل از دانش آموزان و اولیاء و معلمان را بطور مستقیم مرتبط با خود می کند فرصتهای بسیاری را پیش روی دستگاههای فرهنگی ما قرار می دهد که می بایست این دستگاهها با برنامه ریزی دقیق و موثر و البته با هماهنگی و در چارچوب قوانین و مقررات آموزش و پرورش نهایت استفاده را برای اعتلای فرهنگی و تربیتی جامعه بنمایند.

حجت الاسلام سید حسینی مساله اقامه نماز و ترویج معارف و برنامه های قرآنی در مدارس را بسیار حائز اهمیت دانست و خواستار فرهنگ سازی مناسب در سطح شهرستان هندیجان شد.

امام جمعه شهرستان و رییس شورای فرهنگ عمومی در بخش دیگری از سخنان خود بر برگزاری کنگره نماز در نیمه دوم سال جاری که از مصوبات جلسات قبل این شورا بود تاکید نمود و عنوان داشت: آشنایی عموم مردم خصوصا نسل نوجوان و دانش آموزی ما با نماز و جایگاه رفیع آن و آثار و برکات فردی و اجتماعی و معنوی و مادی آن از اهداف این کنگره است که مورد تاکید دین و پیشوایان دینی ماست.

در ادامه اعضای شورا ضمن ارائه گزارش عملکرد خود در خصوص فعالیتهای غنی سازی اوقات فراغت تابستان، نکات و پیشنهادات خود را پیرامون موضوعات جلسه بیان نمودند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار