خبرهای داغ:
سرهنگ ربانی:

نمایشگاه طرح اسوه تبیین خدمات و نقش اثرگذار بسیجیان است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه ناحیه فامنین گفت: نمایشگاه طرح اسوه علاوه بر تبیین خدمات بسیجیان، نقش مهمی در اثرگذاری بسیجیان را به نمایش گذاشته و تشریحی بر دستاوردهای پایگاه‌ها است.
کد خبر: ۹۶۲۸۰۱۴
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
نمایشگاه طرح اسوه تبیین خدمات و نقش اثرگذار بسیجیان است

سرهنگ هادی ربانی در حاشیه افتتاح نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های مقاومت شهرستان فامنین که به همت بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه فامنین با حضور مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالحسین(ع) و مسئولین شهرستانی  در پارک ملت این شهر فامنین افتتاح شد، اظهار کرد: این نمایشگاه علاوه بر تبیین خدمات بسیجیان، نقش مهمی در اثرگذاری بسیجیان را به نمایش گذاشته و تشریحی بر دستاوردهای پایگاه‌ها است که از بین این نمایشگاه بهترین غرفه‌ که عملکرد قابل توجهی داشته، انتخاب شده و در مرحله استانی شرکت داده می‌شود.

وی اساس کار بسیجیان را بر مبنای فعالیت پایگاه‌های مقاومت دانست و گفت: بسیجیان از ابتدای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها حضوری ثمربخش داشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت فامنین ضمن تقدیر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت شهرستان گفت: عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج در عرصه‌های مختلف به خصوص در بخش اجتماعی، فرهنگی، بسیج سازندگی، صنایع دستی محلی و محصولات مشاغل خانگی در معرض دید مردم قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه به مدت ۳ روز از دوشنبه صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ آماده بازدید شهروندان شهرستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار