خبرهای داغ:
مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون:

دفاع مقدس در حقیقت از گنج‌های پیدا و پنهان تاریخ ایران و انقلاب اسلامی است

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون گفت: دوران دفاع مقدس، یکی از بزرگترین رویداد‌های تاریخ ایران اسلامی و هویت ملی ما محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۸۱۲۵
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس، یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ ایران اسلامی و هویت ملی ما محسوب می شود و برای تقویت روحیه انقلابی جامعه ضرورت دارد که به صورت منسجم و یکپارچه و با استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌ها در ترویج فرهنگ دفاع مقدس کوشید و این موضوع را به شیوه‌های مختلف به نسل نوجوان و جوان امروزی انتقال داد.

 وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس فرصتی ایجاد شد که مفهوم شهادت دوباره از لابلای آیات و احادیث به متن جامعه برگردد، افزود: دوران هشت ساله دفاع مقدس در واقع جاذبه عاشورا و حرکت سرخ حسینی را تکرار نمود و رزمندگان اسلام با الگوگیری از سالار شهیدان و اطاعت از ولایت فقیه بزرگترین معجزه قرن یعنی سرنگونی دو طاغوت بزرگ که تمام ارتش‌های جهان حامی آن‌ها بودند را رقم زدند.

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با بیان اینکه جهاد تبیین توصیه مقام معظم رهبری در راستای آگاهی بخشی به جامعه یک تکلیف ضروری و همگانی است، خاطر نشان کرد: امروز جنگی به مراتب پیچیده‌تر از هشت سال دفاع مقدس در قالب جنگ اعتقادی و باورهای دینی و اسلامی مردم را نشانه گرفته که در این راستا وظیفه همه ما در بحث مقوله جهاد تبیین، بصیرت و آگاه سازی این است که با روحیه و حرکت جهادی به روشنگری و بصیرت افزایی پرداخته شود.

 شفیعی دفاع مقدس را مکتب ایثار و فداکاری در دفاع از ایران اسلامی عنوان کرد و تصریح کرد: دفاع مقدس در حقیقت از گنج‌های پیدا و پنهان تاریخ ایران و انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر لزوم تبیین واقعیت دفاع مقدس برای نسل‌های نوجوان و جوان بیان داشت: جوانان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس نقشی بسیار مهم و برجسته ای داشتند و امروز جوانان به عنوان سرمایه اجتماعی نقش بسیار کلیدی در پیشرفت و تعالی جامعه دارند.

شفیعی در ادامه به برنامه های بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون در هفته شکوهمند دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار از خانواده معظم شهدای مهندس، برگزاری مسابقه تنیس روی میز جامعه مهندسین، وبینار بصیرتی و روشنگری با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با نگاهی بر ارزش های دفاع مقدس، پایش و عارضه یابی شرکت های تولیدی و صنعتی توسط گروه جهادی شهید مصلحیان کازرون، برپایی میز خدمت حمایت از تولید، برگزاری جلسه قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا در راستای رفع موانع تولید از اهم برنامه های بسیج مهندسین صنعت و معدن در این ایام مبارک می باشد.

 وی با بیان اینکه امروز عملیات روانی دشمن بسیار پررنگ بوده، یادآور شد: امروزه نوجوانان و جوانان باید از نزدیک با دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی آشنا شوند که لازمه آن حضور در مراکز و واحدهای تولیدی، صنعتی و علمی است که به برکت این انقلاب و به دست جوانان این سرزمین توسعه و گسترش یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار