خبرهای داغ:
در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای فارس؛

یادواره ۳۳۰ شهید امدادگر دفاع مقدس فارس برگزار می‌شود

مدیر عامل هلال احمر فارس از برگزاری نخستین یادواره ۳۳۰ شهید امدادگر دفاع مقدس در ۱۱ مهر ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۱۲۷
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حسین درویشی با بیان اینکه 2500 شهید امدادگر دفاع مقدس در کشور که با تقدیم جان خود در راه نجات جان همنوعان به شهادت رسیده‌اند، شناسایی و معرفی شده است، اظهار داشت: از این تعداد 330 شهید متعلق به استان فارس است که در 11 مهر ماه 1403 یادواره‌ای با حضور خانواده‌های معظم این شهدا در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مقدمات اجرایی این یادواره نظیر شناسایی کامل این شهدا در تمامی یگان‌های اعزامی جمعیت هلال احمر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش از ماه‌های گذشته انجام شده است و این رویداد فرهنگی با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور و سایر مقامات کشوری و استانی با مشارکت کارکنان و اعضا و همکاری کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس اجرا می‌شود.

 رونمایی از سه جلد کتاب با محوریت معرفی، زندگی نامه و داستان ویژه شهدا همزمان با این یادواره از دیگر موارد مطرح شده از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس بود.

درویشی تصریح کرد: هدف از برگزاری یادواره شهیدان امدادگر، معرفی شهدا و خدمات ایشان در دوران هشت سال دفاع مقدس به جامعه است که نشان دهنده بدون مرز و بی‌بدیل بودن خدمات هلال احمر در تمام زمان‌ها است که در رسالت کار آنها اعتقادات، زبان، گویش و فرهنگ خاصی دخالت ندارد.

وی افزود: برگزاری این یادواره با محوریت تجلیل از 330 شهید امدادگر دفاع مقدس می‌تواند زمینه‌ای باشد تا بتوانیم فداکاری و ایثارگری شهدا را ترویج و مقام آنها را ارج نهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار