خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

کاهش ۱۵ درصدی تصادفات جاده ای با رفع ۳۳ نقطه حادثه خیز در همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از کاهش ۱۵ درصدی تصادفات جاده ای با اصلاح و رفع ۳۳ نقطه حادثه خیز در محورهای شریانی،اصلی،فرعی و روستایی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۲۰۰
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
کاهش ۱۵ درصدی تصادفات جاده ای با رفع ۳۳ نقطه حادثه خیز در همدان

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۳ نقطه حادثه خیز، که ۱۳ نقطه آن مصوب و ۲۰ نقطه آن نیز جز نقاط مستعد تصادف بود در سطح محورهای استان رفع و اصلاح شده است که نتیجه آن کاهش ۱۵ درصدی تصادفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

وی ادامه داد: ۵۲ نقطه حادثه خیز مصوب در سطح راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان شناسایی شده بود که سال گذشته ۳۱ نقطه آن بطور کامل رفع شد و ۲۱ نقطه آن نیز در دستور کار امسال این اداره کل قرار دارد و تاکنون ۱۳ نقطه رفع و ۸ نقطه باقی مانده هم در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال رفع خواهد شد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: کاهش سوانح جاده ای جزء اهداف و اولویت اصلی راهداران محسوب می شود. امیدواریم با برنامه های پیش بینی شده، اقدامات موثر در رفع نقاط حادثه خیز و با همکاری با پلیس راه استان، هر ساله شاهد کاهش تصادفات جاده ای در سطح راههای استان همدان باشیم چرا که یک تصادف هم از نظر ما زیاد است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۴۴ میلیون تردد در سطح محورهای استان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۷/۵ در افزایش داشته است و این در حالی است که با افزایش ترددها شاهد کاهش ۱۵ درصدی تصادفات در استان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار