خبرهای داغ:
کیانی:

کار فرهنگی در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری  انجام نشده است

همدان-معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: در حوزه‌های فرهنگی، در حوزه‌های دفاع مقدس، جوانی جمعیت و فرزندآوری، عفاف و حجاب و... کار فرهنگی انجام نشده است.
کد خبر: ۹۶۲۸۳۴۵
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
کار فرهنگی در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری  انجام نشده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهروز کیانی در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند اظهار کرد: متاسفانه در حوزه جوانی جمعیت و فرزند آوری کار فرهنگی نشده است و این در حالی است که راهبر اصلی دشمن در جنگ ترکیبی دشمن بحث فرهنگی فرزندآوری است.

وی افزود: فراهم کردن بستر ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی، فرهنگ‌سازی با تقویت اعتقاد مردم به فرزندآوری از طریق انجام امور تبلیغی و بهره‌گیری از ابزار‌های متنوع، بیان محاسن چندفرزندی می تواند در خصوص تشویق به امر ازدواج و فرزندآوری مؤثر باشد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار نهاوند عنوان کرد: اگر متولیان امر فرهنگی به بحث فرزندآوری و جوانی جمعیت ورود پیدا کنند از پنجره ی جمعیتی به خوبی عبور خواهیم کرد و در این راه نیاز به استفاده از ظرفیت کارشناسان فرهنگی است.

وی افزود: برگزاری همایش‌های ترغیب به ازدواج، درمان رایگان ناباروری، ارائه خدمات رایگان بهداشتی برای تشویق فرزندآوری و تقویت مبانی دینی و بنیان‌های فرهنگی مردم همراه با پیوست رسانه ای توسط نهاد های مرتبط باید مورد توجه بیشتر متولیان قرار بگیرد.

کیانی تاکید کرد : باور اشتباه «فرزند کمتر، زندگی بهتر» باعث حرکت جامعه به سوی سالمندی شده و باید با ایجاد شرایط و تسهیلات لازم، شاخص‌های فرزند آوری از طریق آموزش و پرورش و دانشگاه ها در جامعه را ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: متأسفانه در حوزه‌های فرهنگی در حوزه‌های دفاع مقدس، جوانی جمعیت، عفاف و حجاب و... کار فرهنگی انجام نشده است که اگر کار خوب فرهنگی انجام بگیرد اثرگذاری بسیار خوبی بر جامعه خواهیم داشت .

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر در بیانات خود به شهرستان نهاوند اشاره کرده‌اند که اهمیت این شهرستان را نشان می‌دهد که باید ارزش‌های فرهنگی و زوایای دوران دفاع مقدس، عفاف و حجاب را برای جوانان تبیین کرد و به بهترین نحو ممکن کارفرهنگی انجام داد

.انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار