خبرهای داغ:

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در شرق اهواز

همایش نکوداشت ارزش های دفاع مقدس و تجدید بیعت میثاق عشایر ولایت مداربخش غیزانیه با آرمان های امام شهدا و مقام‌معظم رهبری برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۵۶۹
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان دراین مراسم که به همت حوزه مقاومت بسیج۴مشترک شهید علم الهدی سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز و همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با حضور پرشور و گرم عشایر غیور بخش غیزانیه همراه بود.شاعران با خواندن اشعار حماسی و انقلابی به زبان عربی شور مضاعف به این مجلس بخشیدند‌.
در ادامه این برنامه سرهنگ پاسدار شاپور احمدی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز با اشاره به نقش تاثیر گذار عشایر خوزستان در مبارزه با استعمار انگیلس و تقدیم شهدای ارزشمند در این مسیر گفت با شروع شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره)خدمات زیادی در این‌مدت نسبت به دوران ستمشاهی به مردم ایران اسلامی خصوصا بخش ها و روستاها و عشایر شده است.
وی در ادامه با اشاره به حضور و دفاع جانانه عشایر خوزستان خاصه عشایر عرب در دفاع از تمامیت ارضی در مقابل  تجاوز رژیم بعثی صدام به خاک خوزستان این اقدام را ستودنی برشمرد وافزود تقویت همبستگی ملی و وحدت اقوام یکی از برکات دفاع مقدس می باشد که در ادامه حیات مبارک انقلاب،یکی از عوامل اصلی و اساسی خنثی سازی توطئه های دشمنان ملت ایران بوده است. 
شاپور احمدی در پایان گفت:گرامیداشت یاد وخاطره همه ی شهدا علی الخصوص شهدای عشایر یکی از راه های برجسته ی پاسداری از انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار