خبرهای داغ:

هشدار زرد خیزش گردوخاک‌ و تندباد‌های لحظه‌ای در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان نسبت به وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای و احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی در استان هشدار زرد صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۲۸۷۶۱
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمد سبزه زاری گفت : وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای و احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی طی بعد از ظهر‌های امروز تا یکشنبه در بخش‌های جنوبِ شرقی استان مورد انتظار است . 

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود : براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، روند افزایش تدریجی دما تا اواسط هفته آینده مورد انتظار است.

همچنین طی بعد از ظهر‌های امروز تا یکشنبه، سرعت وزش باد‌ها در بخش‌های غربی، مرکزی و بویژه جنوبِ شرقی بصورت متوسط و گاهی همراه با تندباد‌های لحظه‌ای پیش بینی می‌شود؛ لذا احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی در مناطق مذکور وجود دارد.

وی گفت : شمالِ شرقِ خلیج فارس نیز طی این مدت مواج است. همین طور طی صبحگاه و شامگاه امروز تا روز دوشنبه، در سواحل جنوبی و جنوبِ شرقی افزایش رطوبت و شرجی دور از انتظار نیست.

در شبانه روز گذشته آبادان با دمای ۴۱ و ایذه ۱۴.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند. در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۴۰.۱ و کمینه دمای ۲۳.۳ درجه سانتیگراد رسیده است. "

ارسال نظرات
آخرین اخبار