نشست تبیینی ویژه نوجوانان در سرخه برگزار شد

طلبه بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) از برپایی نشست تبیینی در پاسخ به شبهات نوجوانان در حلقه شهید محمدرضا غلام خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۹۰۱۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نشست تبیینی باهدف روشنگری جوانان بسیجی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه برگزار شد.

فاطمه اسیری از طلاب بسیجی این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حلقات صالحین بسیجیان در رده های مختلف سنی با استقبال خوبی هرهفته برگزار و نشست تبیینی با بیان تعدادی از شبهات تشکیل و با پرسش و پاسخ همراه بود.

او افزود: همزمان ما ماه ربیع الاول، جشن ولادت همراه با اختتامیه طرح نوجوانه ها در مسجد جمعه برگزار و در این مراسم از گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی به پاس زحمات فراوان در دو ماه محرم و صفر تقدیر و قدردانی شد.

طلبه بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه در ادامه اضافه کرد: جشن ولادت همراه با برنامه های متنوع و شاد همراه با مدیحه سرایی با مشارکت جوانان و نوجوانان برگزار و آماده سازی پذیرایی توسط گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی انجام شد.

اسیری خاطرنشان کرد: ضمن تقدیر و قدردانی از گروه نمایش وصال از حلقه ی نوجوان شهید محمدرضا غلام گفت: حلقه جوانان شهید علی اکبر حسنان ویژه متربیان بسیجی در مسجد برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار