خبرهای داغ:
رضانیا:

اگر امروز ملت ما با عزت در دنیا سر بلند می‌کند برخاسته از اقتدار روحی است

همدان-معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: امروز اگر ملت بزرگ ما با کمال عزت و افتخار در دنیا سر بلند می‌کند و دشمنان را به مبارزه می‌طلبد، با تدابیر بی نظیر و بی بدیل و برخاسته از اقتدار روحی است.
کد خبر: ۹۶۲۹۰۲۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
اگر امروز ملت ما با عزت در دنیا سر بلند می‌کند برخاسته از اقتدار روحی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن رضانیا در مراسم رژه نیروهای مسلح که با حضور مسئولین ارشد نظامی و انتظامی استان همدان در محل نمایشگاه بین المللی همدان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس از شهدا و امام راحل یاد کنیم، شهدایی که با بذل عزیزترین هستی و سرمایه خود توانستند ایران عزیز ما را به دنیا و کسانی که به دنبال خواری و ذلت کشور بودند با عزت و سربلندی معرفی کنند.

وی افزود: پیامبر عظیم الشان ما دارای فضایل بی نهایتی است، از مهم‌ترین فضائل آن حضرت، اقتدار روحی حضرت است آنجایی که امیرمومنان علی (ع) می‌فرماید در بحبوحه جنگ و نبرد و در دل میدان سختی‌ها به پیامبر عزیز پناه می‌بردیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: امروز ملت بزرگ ایران اگر در دنیا با دشمن با اقتدار صحبت می‌کند به حمایت و پشتیبانی نیروهای مسلح مقتدر خود می‌بالد، نیروهای مسلح ما هم بر خود می‌بالد و افتخار می‌کند که فرماندهی کل قوا چه در زمان امام (ره) و چه در زمان رهبر معظم انقلاب از آن اقتدار و صلابت بالا و بی‌نظیر در عرصه‌های مختلف برخوردار است.

وی ابراز کرد: امامین انقلاب حکمت های قرآنی، علوی و نبوی را به استراتژی ها و تدابیر نظامی، امنیتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تبدیل کردند و این راه درخشانی است که ما در مکتب ولایت آموخته ایم.

رضانیا عنوان کرد: امروز اگر ملت بزرگ ما با کمال عزت و افتخار در دنیا سر بلند می‌کند و دشمنان را به مبارزه می‌طلبد جبهه مقاومت ما با عزت اسرائیل نحس را در محاصره قرار داده است، با تدابیر بی نظیر و بی بدیل و برخاسته از اقتدار روحی است که رهبران و امامین انقلاب از آن برخوردار بودند و به نیروهای مسلح ما منتقل کرده‌اند، اسرائیل، آمریکا، انگلیس و ایادی آنها بدانند در برابر این عظمت و بزرگی ملت ایران و جبهه مقاومت کاری از پیش نخواهند برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار