دورهمی علمی ویژه کودکان سرخه برپا شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از برپایی دورهمی علمی ویژه کودکان باهدف آشنا شدن با شهدا به مناسب هفته دفاع مقدس در کتابخانه محله خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۹۰۸۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز هفته شکوهمند و سراسر افتخار و رشادت دفاع مقدس، دورهمی علمی ویژه کودکان به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه برگزار شد.

فاطمه اسیری عضو شورای این پایگاه مقاومت با اشاره به اهمیت انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس به نسل امروز اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب، پرداختن به ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس و آشنایی با فداکاری های رزمندگان اسلام از اهداف اجرای برنامه ها در این ایام است.

او افزود: دورهمی علمی ویژه کودکان باهدف آشنا شدن با کتاب های پیشنهادی در مورد شهدا به مناسب هفته دفاع مقدس و پیشنهاد و دعوت از بچه ها جهت عضویت در کتابخانه برپا و با استقبال خوبی همراه بود.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: در روزهای پایانی سال تحصیی جدید، حلقه شاد ورزشی باهدف ایجاد یک روز به یادماندنی در پارک محله برگزار شد.

اسیری با اشاره به برگزاری مداوم کلاس های تابستانه ویژه بسیجیان اضافه کرد: کلاس نقاشی در این هفته در پارک ۱۳ آبان و کتابخانه‌عمومی آیت‌الله فیض‌سرخه‌ای همراه با مسابقه و و معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی تشکیل شد.

او خاطرنشان کرد: همچنین طرح سفیران مهر در غالب تیم دو نفره همراه با 6 مورد تذکر لسانی عفاف و حجاب اجرا شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) با اشاره به حضور بانوان حلقه شهید علی اکبر حسنان و شهید ابراهیم امامی در پارک ۱۳ آبان سرخه گفت: در این برنامه توصیه های مرحوم محمدحسین دولابی به عنوان سبک زندگی مومنانه بین بانوان حلقه توزیع و با قرائت قرآن، بیان احکام وضو توسط مربی حلقه صالحین و پاسخ به سوالات شرعی اعضای حلقه همراه بود.

اسیری در ادامه بیان داشت: همچنین در آستانه هفته داع مقدس، مسوول بسیج جامعه زنان استان سمنان از پایگاه بازدید و در این برنامه از فرمانده پایگاه و بسیجی نوجوان فعال تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار