همزمان با هفته دفاع مقدس:

نمایشگاه سلاح و ادوات نظامی گردان ۲۲ امام حسین (ع) در سبزوار

همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی نمایشگاه سلاح و ادوات نظامی در مدرسه دخترانه شاهد حضرت مریم (س) توسط گردان ۲۲ امام حسین (ع) در سبزوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۲۹۳
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از سبزوار، گردان ۲۲ امام حسین (ع) سبزوار به مناسبت آغاز سال تحصیلی و در راستای آشنایی دانش‌آموزان با تجهیزات نظامی و ارتقاء روحیه دفاعی، نمایشگاه سلاح و ادوات نظامی را در روز اول مهر در مدرسه دخترانه شاهد حضرت مریم برگزار کردند.

در این نمایشگاه، دانش‌آموزان، مسئولان شهرستان از نزدیک با انواع تجهیزات نظامی و تسلیحات مورد استفاده نیروهای مسلح آشنا شدند. حضور گسترده دانش‌آموزان و مسئولان در این برنامه، نشان‌دهنده اهمیت آگاهی جوانان از نقش نیروهای مسلح و تجهیزات دفاعی در حفظ امنیت کشور است.

این برنامه که با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان مواجه شد، فرصت مناسبی بود تا آنان ضمن یادگیری و آشنایی با سلاح‌ها، از اهمیت ارتش و نیروهای نظامی در برقراری امنیت کشور مطلع شوند.

بازدیدکنندگان در این نمایشگاه با توضیحات دقیق کارشناسان نظامی در مورد نحوه عملکرد و کاربرد این تجهیزات آشنا شدند و این فرصت را داشتند تا سؤالات خود را در خصوص مسائل نظامی مطرح کنند. همچنین این رویداد، نمایش جلوه‌ای از اتحاد و همبستگی ملت و نیروهای مسلح کشور در مواجهه با تهدیدات را به تصویر کشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار