خبرهای داغ:

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سردشت برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان، اعضای شورای تامین و خانواده معظم شهدا صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سردشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۴۲۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، صمد محمد علیزاده، فرمانده سپاه سردشت، امروز، یک مهر در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان، اعضای شورای تامین، خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه در این شهرستان برگزار شد، گفت: دفاع مقدس برای حفظ دین و تمامیت ارضی کشور شکل گرفت.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی اعم از پیر و جوان، تحصیلکرده و کسبه به ندای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به صورت یکپارچه لبیک گفتند و با نثار جان خود عزت و سربلندی را برای ایران به ارمغان آوردند.

محمدعلیزاده با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس توانمندی‌های انقلاب اسلامی را بیش از هر زمان دیگری شکوفا کرد، ادامه داد: این برهه زمانی بدون تردید سبب افزایش قدرت و وحدت ملت بزرگ کشورمان شد.

وی با بیان اینکه جنگ‌تحمیلی در واقع نمونه‌ای از ایستادگی حق مقابل باطل بود، گفت: با رشادت رزمندگان اسلام توانستیم پیروزی اسلام بر کفر را شاهد شویم چون رزمندگان با نثار خون خود  نگذاشتند یک وجب از خاک وطن به دست دشمن بیفتد.

نمایش رزمی یگان‌های نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار