خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر استان قزوین؛

زنگ مقاومت، زنگ خلق حماسه و اقتدار برای کشور است

سرهنگ طاهرخانی گفت: زنگ بازگشایی مدارس را بنام دفاع مقدس و مقاومت به صدا در می آوریم تا با روحیه ایستادگی و حماسه برای کشور خلق قدرت و اقتدار کنید.
کد خبر: ۹۶۲۹۴۳۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله فرجه الشریف استان قزوین؛

 

 

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله فرجه الشریف استان قزوین در آغازین روز از سال تحصیلی جدید در مراسمی که به همین مناسبت در مدرسه شاهد فضیلت برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره دفاع مقدس بیان کرد: در پاییز رنگ زرد طبیعت را فرا می گیرد و پایان سرسبزی درختان بوده اما برای شما دانش آموزان که طالب علم و دانش هستید مانند بهار زندگانی است که بهار دانش با مهر شروع می شود.

 

وی افزود:امیدوارم با کمک معلمان و تلاش شما دانش آموزان بتوانید مسیرهای رشد و بالندگی را طی کنید، آغاز مهر سال شروع مدرسه است اما یک مناسبتی دیگر داریم که رژیم بعث عراق در ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ به ایران تهاجم نظامی کرد و با حمایت ابرقدرتها و جهان عبری عربی غربی علیه کشور و انقلاب نوپای ایران اسلامی اقدام کردند.

 

وی افزود: پدران شما با رشادت و روحیه شهادت طلبی توانستند در برابر آنها بایستند تا ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم بشکنند تا یک وجب از خاک میهن را دشمن نتواند از ایران جدا کند به مناسبت این اقدام شایسته و حماسه ماندگار هر ساله از ۳۱ شهریور به مدت یک هفته همزمان با بازگشایی مدارس بنام هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله فرجه الشریف استان قزوین افزود: همزمان با بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس مقارن با میلاد با سعادت رسول اکرم(ص) بود که با عنایت ویژه ای که شما فرزندان ایران اسلامی به اهل بیت و انقلاب دارید ما زنگ بازگشایی مدارس را بنام دفاع مقدس و مقاومت به صدا در می آوریم تا با روحیه ایستادگی و حماسه برای کشور خلق قدرت و اقتدار کنید.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار