خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام گلچهره:

اقتدار ایران اسلامی با مشق مقاومت و ایستادگی دوران دفاع مقدس محقق می‌شود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: اقتدار ایران اسلامی امروز با مشق عزت، مقاومت و مشق ایستادگی دوران دفاع مقدس محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۴۶۰
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳

اقتدار ایران اسلامی با مشق مقاومت و ایستادگی دوران دفاع مقدس محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در دیدار اعضای شورای اداری، کارکنان سپاه ناحیه و بسیجیان با امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی امروز با مشق عزت، مقاومت و مشق ایستادگی دوران دفاع مقدس محقق خواهد شد، اظهار کرد: ارزش هرملت و هر کشوری به داشته‌های آن کشور و ملت است.

وی گفت: یکی از با ارزش‌ترین و مقدس‌ترین گنجینه‌های بزرگ ما ایام دفاع مقدس، فرهنگ دفاع مقدس و شهدای عزیزما هستند که خون بابرکت آنها موجب قدرت و قوت گرفتن کشور شد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان افزود: دفاع مقدس از تجربیات ناب و موفق در گام اول انقلاب است که درس‌آموزی از این فرهنگ و این مکتب برای راه‌های طی نشده در گام دوم انقلاب و تحقق آرمان‌ها و اهداف هشتگانه‌ای که دربیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری ترسیم کردند، بسیار ضروری است.

وی با اشاره به تجربه گرانبهای دفاع مقدس گفت: این تجربه بزرگ در شرایطی محقق شد که یک ائتلاف بزرگی از زر و زور و قدرت کشورهای بزرگ و مرتجعین منطقه‌ای علیه ما صورت گرفته بود اما مردم ما در مقابل این ائتلاف بزرگ به دفاع از حق دفاع از اسلام و دفاع از ناموس، شرف، عزت و استقلال خود پرداختند.

گلچهره بیان کرد: با وجود اینکه از حیث امور مادی و محاسبات مرسوم دنیا با متغیرهای بسیاری که در ایران و عراق حاکم بود و رویارویی که بین ایران و عراق اتفاق افتاد تمام زمینه‌های لازم برای شکست ایران فراهم بود نه تنها برای شکست ایران بلکه برای ازبین رفتن جمهوری اسلامی، استقلال وعزت آن اما در نهایت نصرت الهی، قدرت الهی، عزم و اراده ملت بود که ورق را به نفع ایران اسلامی تغییر داد.

وی با اشاره به دستاوردهای  دفاع مقدس گفت: ما در حالی دفاع مقدس را در قالب یک تجربه ماندگار و موفق تبدیل کردیم که کمتر کسی فکر می‌کرد ما بتوانیم حتی خودمان را حفظ کنیم اما نه تنها توانستیم خود را حفظ کنیم بلکه توانستیم ازاین نبرد و رویارویی سربلند بیرون بیاییم و بعداز گذشت چند سال از این جنگ نظامی، ما یکی از ابرقدرت‌های نظامی در دنیا بشویم و بعد از دفاع مقدس کسی جرات نکرد تیری به سمت ما شلیک کند و اگر کسی هم این کار را انجام داد به بدترین وجه ممکن تنبیه شد و متخاصمین سرجای خود نشستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با ترسیم فضای کنونی جهانی در قبال ایران اسلامی گفت: شرایط امروز ما مثل همان روز است، امروز شاهد آرایش جنگی تمام عیار دشمنان در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و تهاجم همه جانبه در فضای مجازی و جنگ رسانه‌ای و مؤلفه‌های دیگر علیه ایران اسلامی و انقلابمان هستیم، مانند زمان دفاع مقدس آنها نه تنها نمی‌خواهند انقلاب اسلامی از بین برود بلکه می‌خواهند اسلام و ماهیت اسلامی را از دنیا حذف کنند که راهکار و راهبرد خروج از این بحران در درجه اول بازتولید فرهنگ دفاع مقدس و مبنا قرار دادن تجربیات آن ایام که مصداق یکی از گنجینههای کشور بوده و الگوگیری از موفقیت‌هایی است که در آن ایام حاصل شد.

وی ادامه داد: امروز به مدد تجربیات دفاع مقدس و با مشق مقاومت، عزت و ایستادگی، ایران پر قدرت‌تر از قبل در دنیا در حال عرض اندام است .

گلچهره امنیت حاکم بر کشور را از برکات تجربیات دفاع مقدس دانست و گفت: بهره‌گیری از تجربیات دفاع در عرصه‌های مختلف و در رآس آن روحیه ایثار و شهادت باعث شد امروز استکبار جهانی زمین‌گیرو ابهت پوشالی آن فرو بریزد؛ آمریکا نه تنها توان دفاع از هم‌پیمانان خودش را ندارد بلکه امروز توان دفاعی از مواضع خود را هم ازدست داده و از آمریکا جز هیزم سوخته و خاکستر شده به جا نمانده است.

اقتدار ایران اسلامی با مشق مقاومت و ایستادگی دوران دفاع مقدس محقق می‌شود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار