تجلیل از ۶۰ رزمنده دوران دفاع مقدس شهرستان کنگان

جشن هفته وحدت به همراه تجلیل از ۶۰ رزمنده و ایثارگر شهرستان کنگان با حضور حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه‌های علمیه استان بوشهر، جمعی از مسئولین و قشر‌های مختلف مردم در جایگاه نماز شهدای محراب بندر کنگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۴۶۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸

تجلیل از ۶۰ رزمنده دوران دفاع مقدس شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان در این آیین با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: امروز رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس پیش خداوند متعال روسفید هستند و امیدواریم که ما نیز بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

تجلیل از ۶۰ رزمنده دوران دفاع مقدس شهرستان کنگان

سرهنگ مهدی حسن زاده در ادامه با گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: عزیزان اهل سنّت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شهدای زیادی را تقدیم اسلام ناب و انقلاب اسلامی کرده‌اند که این موضوع بهترین شاخص تبیینی برای همه ما در زمینه وحدت است.
وی تصریح کرد: اگر ما امروز بخواهیم حرف از وحدت شیعه و سنی در شهرستان کنگان بزنیم وجود شهدا و ایثارگران اهل سنّت در هشت سال دفاع مقدس، بهترین مثال در این زمینه است چرا که برادران و خواهران سنی ما چه در پشتیبانی و چه با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، دوشادوش سایر رزمندگان با هدف دفاع از سرزمین و انقلاب اسلامی، در مقابل دشمن بعثی ایستادند.
این مقام مسئول در پایان تأکید کرد: مردم شهرستان کنگان، یکی از الگو‌های وحدت شیعه و سنی در کشور هستند به این دلیل که مردمان آن سال‌هاست با دو مذهب اسلامی در کنار هم بدون هیچ مواجهه و تقابل مذهبی زندگی کرده و در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... حول محور اسلام ناب با هم مشارکت دارند.

تجلیل از ۶۰ رزمنده دوران دفاع مقدس شهرستان کنگان

اجرای مولودی و گروه تواشیح الغدیر به همراه تجلیل از ۶۰ رزمنده دوران دفاع مقدس شهرستان کنگان با حضور مسئولین از دیگر بخش‌های این برنامه بود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار