فرمانده سپاه کربلا:

"نمایشگاه بوی باران ، عطر خاک" با موضوعات فرهنگی و اجتماعی در حال برگزاری است

فرمانده سپاه کربلا: در ایام هفته دفاع مقدس و تقارن این ایام با هفته ی وحدت، یک رویداد بسیار بزرگی را در استان مازندران شاهد هستیم و آن برگزاری دومین کنگره شهدای استان مازندران است.
کد خبر: ۹۶۲۹۵۱۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با حضور سردار مسلمی "فرمانده سپاه کربلا"، "نمایشگاه بوی باران ، عطر خاک" در مجموعه ورزشی روستای ماهفروجک ساري ، محل برگزاری ویژه برنامه هاي دومین کنگره ملي شهدای سرافراز استان مازندران افتتاح شد.

سردار مسلمی در حاشیه ی این آئین بیان داشت: در ایام هفته دفاع مقدس و تقارن این ایام با هفته ی وحدت، یک رویداد بسیار بزرگی را در استان مازندران شاهد هستیم و آن برگزاری دومین کنگره شهدای استان مازندران است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه هایی که در راستای دومین کنگره ی ملی استان مازندران هدف گذاری شده، برپایی نمایشگاه تجسمی دفاع مقدس می باشد که با موضوعات فرهنگی و اجتماعی در حال برگزاری است و امروز توفیق افتتاحیه این نمایشگاه را داشته ایم.

در پایان فرمانده سپاه کربلا ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل دخیل در برپایی این نمایشگاه، از همه ی مردم شریف استان مازندران برای بازدید از این نمایشگاه و هم چنین برای تماشای نمایش بزرگ سرزمین عشق دعوت نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار