خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس و اجلاسیه ۱۵۱ شهید شهرستان زرین دشت؛

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان با حضور مسئولین و بسیجیان افتتاح شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس و اجلاسیه شهدای شهرستان زرین دشت، مراسم افتتاحیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با حضور فرمانده سپاه و مسئولان شهرستان زرین دشت در روستای دره شور برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۵۷۷
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته دفاع مقدس و اجلاسیه شهدای شهرستان زرین دشت، مراسم افتتاحیه نمایشگاه اسوه با حضور فرمانده سپاه و مسئولان شهرستان زرین دشت در روستای دره شور برگزار شد. 

 سرهنگ پاسدار عبداله مستقیمی فرمانده سپاه زرین دشت در آیین افتتاحیه این نمایشگاه ضمن تقدیر از عملکرد فرهنگی موثر و اجرای کارهای فرهنگی در راستای عمق بخشی به ارزش ها، بر ادامه و تقویت بیش از پیش آن تاکید کرد .

وی افزود: در این نمایشگاه تولیدات، محصولات مواد غذایی و پوشاک روستاهای این شهر در غرفه‌های گوناگون به نمایش گذاشته می‌شود و بسیجیان میتوانند از ظرفیت این نمایشگاه استفاده کنند.

فرمانده سپاه زرین دشت تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های اقتصادی و تولیدات محصولات بانوان نقش به سزایی در ایجاد فرصت‌های مناسب شغلی، توسعه فعالیت‌های پایدار اقتصادی و کمک به اقتصاد خانوار دارد و قطعا بانوان با حضور در این عرصه می‌توانند همچون سایر فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی، نقش‌آفرینی خود را به نمایش گذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار