مدیرکل میراث‌فرهنگی کردستان خبر داد:

برگزاری ٣٠ برنامه به مناسبت هفته گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری ۳۰ ویژه‌برنامه با موضوعات مختلف در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۹۶۰۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، منصور مهرزاد اظهار کرد: تجلیل از فعالان گردشگری کردستان، برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی صنعت گردشگری با محوریت گردشگری آگاهانه، آموزش و معرفی مباحث گردشگری متناسب با سنین دانش‌آموزان در استان و اجرای موسیقی سنتی و نوا‌های محلی از جمله برنامه‌های هفته گردشگری در استان است.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های گردشگری، اجرای تور‌های تاریخی و فرهنگی به منزله فرهنگ‌سازی در حوزه گردشگری، بازدید از موزه‌ها و آثار تاریخی استان، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع گردشگری و صلح، برگزاری جشنواره استانی گردو و پاک‌سازی تفریحگاه‌های منتخب از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت روز جهانی و هفته گردشگری در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، ابراز امیدواری کرد با برگزاری این برنامه‌ها و همچنین حضور فعالان و اشخاص صاحب‌نظر در این حوزه، زمینه‌های توسعه و رونق گردشگری در استان بیش‌ازپیش فراهم شود.

از پنجم تا ۱۲ مهر به‌عنوان هفته گردشگری نام‌گذاری شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار