خبرهای داغ:

خاطرات شهدا درس‌هایی چون ایثار و فداکاری را به ما می‌آموزد

رزمنده دوران دفاع مقدس از شهرستان هفتکل گفت: سال‌های جبهه و جنگ پر از خاطرات حضور جوانان و نوجوانان غیور ایران زمین است که همواره به وجودشان باید افتخار کرد.
کد خبر: ۹۶۲۹۸۰۷
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
خاطرات شهدا درس‌هایی چون ایثار و فداکاری را به ما می‌آموزد

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، برنامه خاطره گویی هر شب از جنگ و شهدا و شهادت توسط رزمندگان به مناسبت هفته دوران دفاع مقدس در مسجد حجت شهرستان هفتکل برگزار گردید.

محمد ممبینی رزمنده دوران دفاع مقدس از شهرستان هفتکل گفت: با آغاز جنگ تحمیلی، خیلی از افراد تصور می‌کردند ایران توان مقاومت در برابر ارتش عراق را ندارد، اما عملیات‌های هوشمندانه ایران، از حصر آبادان تا فتح فاو، تمام پیش‌بینی‌ها را به هم زد و جنگ را تغییر داد.

وی ادامه داد: این نبرد‌ها نشان داد که اراده و تاکتیک‌های نوین می‌تواند بر قدرت نظامی غلبه کند.

ممبینی در ادامه افزود: هرچند عراق از حمایت‌های گسترده نظامی و مالی برخوردار بود، اما ایران با بهره‌گیری از ابتکار عمل، تاکتیک‌های نظامی جدید و همکاری میان نیرو‌های سپاه و ارتش، توانست در برابر این حملات ایستادگی کند و حتی پیروزی‌های بزرگی به دست آورد و این عملیات‌ها علاوه بر نتایج نظامی، باعث تقویت روحیه مردم ایران و تحکیم جایگاه سیاسی کشور در سطح بین‌المللی شد.

وی اظهار داشت: در واقع پیروزی در نبرد‌ها نیرو‌های انقلابی را برای ادامه جنگ مطمئن می‌کرد و وضعیت روانی مناسبی در جامعه به وجود می‌آورد و امید و اعتماد برای کسب پیروزی حاصل می‌شد.

ممبینی در پایان افزود: سال‌های جبهه و جنگ پر از خاطرات حضور جوانان و نوجوانان غیور ایران زمین است که همواره به وجودشان باید افتخار کرد، خاطراتی را یادآور هستیم که درس‌هایی، چون ایثار، شهادت، فداکاری، صبوری و مقاومت را به ما می‌آموزد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار