در عیسی آباد عنوان شد؛

فرزند آوری یکی از مهم ترین دلایل پایداری خانواده می باشد

فرزند آوری یکی از مهم ترین دلایل پایداری خانواده می باشد
کارگاه آموزشی سبک زندگی و فرزند آوری با هدف افزایش کیفیت زندگی خانواده و تأثیر مثبت بر روند رشد و تربیت فرزندان در جمع مادران پایگاه مقاومت بسیج هاجر، عیسی آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۸۴۶
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ بسیجی فعال پایگاه هاجر سلام الله علیها، ، با اشاره بر اکتفا خانواده ها بر تک فرزندی بیان کرد: تک فرزندی در خانواده ها، فرهنگ سازی خوبی نبود و امروز باید از این فرهنگ دوری کرد چرا که فرزند بیشتر باعث ایجاد شور و نشاط بیشتر در خانواده ها می شود.

وی، فرزند آوری را دلیل با ارزش بودن دانست و ادامه داد:با تولد فرزندان، احساس مفید و موثری به والدین القا می‌شود. اینکه والدین برای فرزندان خود کارهایی انجام می‌دهند تا نیازهایشان برطرف شود، احساس قدرت، ارزشمندی و مفید بودن به آنها می دهد.

بسیجی فعال پایگاه هاجر سلام الله علیها، در پایان یکی از ویژگی های بارز فرزند آوری را پایداری خانواده دانست و تاکید کرد: والدین با تولد فرزندان، تجربه های جدیدی به دست می آورند. هر فرزند شخصیت و خصوصیات اخلاقی مخصوص به خود را دارد. وجود فرزندان فعالیت های گروهی والدین را افزایش می‌ دهد. رشد و تربیت فرزندان نیاز به کمک والدین دارد و به تنهایی امکان پذیر نیست. اما نبود فرزند باعث تزلزل و ناپایداری در خانواده می ‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار