سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

پیام سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس

کد خبر: ۹۶۳۰۰۲۶
|
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارحانجات شور ،به مناسبت هفته دفاع مقدس این سازمن پیامی را صادر نمود .

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

هشت سال دفاع مقدس مقطعی ماندگار در تاریخ سرزمین ایران اسلامی و دارای گنجینه‌های ارزشمند فداکاری، ولایتمداری، بصیرت و وطن‌دوستی است که با رشادت و فداکاری شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان دلیر ایران اسلامی و با تکیه بر سلاح ایمان به وقوع پیوست و در این دوران پرافتخار بر خلاف ادوار پیشین، نه‌تنها حتی یک وجب از خاک پاک کشورمان جدا نشد، بلکه دشمن متجاوز تسلیم اراده ملت بزرگ ایران شد.
ایستادگی هشت ساله و مقاومت نستوه ملت ایران و دستیابی به پیروزی‌ها و موفقیت‌های بی شمار در این رخداد عظیم دفاعی در برابر دنیای استکبار، حاصل وحدت، یکدلی، اعتماد به نفس و اراده راسخ و ایمان محکم مردم شریف است که  در سایه رهنمودها و رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) شکل گرفته و به الگویی بارز برای مقاومت و  ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در میدان های سخت دفاعی و نظامی و جنگ شناختی امروزی تبدیل شده است.

جامعه کارگری نیز به نوبه خود در هشت سال دفاع مقدس حضور فعال و تاثیرگزاری داشته و شهیدان زیادی را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است و این نقش بقدری پررنگ و تاثیرگزار بوده است که مقام معظم رهبری دفاع مقدس را صحنه نمایان نقش کارگران در عرصه نظامی دانستند و فرمودند: «۱۴ هزار کارگرِ شهید ما داریم؛ ۱۴ هزار! حالا این‌که از هر چند نفری که رفتند یکی شهید شده، من نمی‌دانم؛ حتماً ۱۰ برابرِ این، کارگرها رفتند. منتها رفتن کارگر با رفتن فلان جوان بسیجی فرق می‌کند؛ این کارگر غالباً زن دارد، بچه دارد، شاید بیش از یک بچه، پدر و مادر دارد؛ اینکه دل بِکَند و برود به سمت دفاع مقدس و جانش را کف دست بگیرد، خیلی متفاوت است با اینکه یک جوانی که حالا تعلقات زن و بچه و این چیزها را ندارد، برود به میدان جنگ. در میدان نظامی این جور است. امروز هم اگر چنانچه یک مسئله نظامی پیش بیاید، قطعاً جامعه کارگری جزو صفوف مقدم قرار می‌گیرد.»

این سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی خود موید محکمی بر تأثیرگذاری کارگران در دوران دفاع مقدس است، کارگرانی که همراه با سایر اقشار مردم، هم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و هم در پشت جبهه‌ها برای دفاع از این مرزوبوم و اعتقادات خود در عرصه‌های مختلف جنگ نقش‌آفرینی و مجاهدت کردند.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام به ویژه شهیدان کارگری و ادای احترام به جایگاه رفیع خانواده های این عزیزان ، هفته دفاع مقدس را به تمام مردم شریف ایران و جامعه کاروتولید تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی سربلندی و توفیق روز افزون ایران اسلامی را دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار