خبرهای داغ:

پایگاهی که همواره در روایات از آن به بزرگی یاد شده است

امام جمعه شهرستان هفتکل گفت: مسجد به عنوان اصلی‌ترین پایگاه اسلامی نقش مهمی در تربیت، آموزش و ایجاد نزدیکی بین اعضای خود که مسلمانان هستند دارد.
کد خبر: ۹۶۳۰۱۹۷
|
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶
پایگاهی که همواره در روایات از آن به بزرگی یاد شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، به مناسبت هفته دفاع مقدس، سرهنگ باقری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هفتکل به همراه جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج و سربازان وظیفه سپاه با حجت‌الاسلام والمسلمین شیرمهد نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان هفتکل دیدار کردند.

شیر مهد امام جمعه شهرستان هفتکل گفت: همه مردم در روز‌های دفاع مقدس، کنار هم از خاک کشور و ارزش‌ها و اصول انقلاب دفاع کردند و امروز هم همه جانبازان و آزادگان مایه عزت و افتخار محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: نوجوانان و جوانان این مرز و بوم باید به طور کامل با افکار، رشادت‌ها و فداکاری‌های کسانی که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از خودگذشتگی کردند آشنا شوند و ما برای درک و شناخت کامل ارزش و راه شهدا فاصله طولانی را باید طی کنیم.

حجت الاسلام شیرمهد در ادامه افزود: متأسفانه در سال‌های بعد از جنگ تحمیلی به خاطر سهل انگاری، نبود برنامه ریزی صحیح و بی اعتنایی به این سنگر اسلامی، مسجد در گرایش و جذب جوانان ضعیف عمل کرده است.

وی اظهار داشت: مسجد به عنوان اصلی‌ترین پایگاه اسلامی نقش مهمی در تربیت، آموزش و ایجاد نزدیکی بین اعضای خود که مسلمانان هستند دارد، پایگاهی که همواره در روایات از آن به بزرگی یاد شده است.

حجت الاسلام شیرمهد بیان کرد: پیش برد امور مسجد و آبادانی آن، هم به لحاظ معنوی و هم به لحاظ مادی، همت والای اعضای هیأت امنا را می‌طلبد، آن‌ها می‌توانند با هم فکری و همدلی، این وظیفه شرعی و داوطلبانه را به خوبی انجام دهند و ذخیره‌ای برای آخرت خود بردارند.

وی در پایان افزود: امیدواریم با رفتار خود قدردان خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان میهن و خانواده آن‌ها باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار