خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

شکست برای ملتی با فرهنگ بسیجی معنا ندارد

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه ملتی که فرهنگ شهید و شهادت دارد، خداوند سبحان به او عزت می‌دهد گفت: ما همواره شاهد بوده‌ایم ملتی که فرهنگ بسیجی دارد، شکست برای او معنا ندارد.
کد خبر: ۹۶۳۱۲۲۴
|
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، یادواره شهدای محله محور همزمان با هفته دفاع مقدس توسط پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام حسن مجتبی (ع) حوزه سه مالک اشتر ناحیه اندیمشک برگزار شد.

سرهنگ سید عطاءاله موسوی در این یادواره، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: خوشبختانه امسال مجموعه بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان اندیمشک اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوعی به خصوص یادواره‌های شهدا به صورت محله محور کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه شهدا زنده‌تر از ما هستند، ما را می‌بینند و به ما کمک می‌کنند افزود: تمام شیاطین برای نابودی این نظام دست به دست هم داده‌اند اما شهدا ما را عزتمند و دشمنان را ذلیل کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ملتی که فرهنگ شهید و شهادت دارد، خداوند سبحان به او عزت می‌دهد تصریح کرد: ما همواره شاهد بوده‌ایم ملتی که فرهنگ بسیجی دارد، شکست برای او معنا ندارد.

سرهنگ موسوی عنوان کرد: شک نداریم ملتی که شهید دارد، بر قله‌های افتخار قرار می‌گیرد و قطعا رژیم صهیونیستی و جبهه باطل هم نابود خواهد شد.

سرهنگ علی طاهری نیز بیان کرد: مسجد امام حسن مجتبی (ع) از فعال‌ترین مساجد شهرستان اندیمشک در دوران ۸ سال دفاع مقدس بود و بسیجیان عارف و شهدای گرانقدری را پرورش داد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس و از فرماندهان جبهه مقاومت و مدافع حرم، با بیان اینکه ما باید قدردان شهدا باشیم ادامه داد: این مسجد در تمام عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس به جبهه‌ها نیرو اعزام می‌کرد.

وی حماسه پل کرخه (جسر نادری) در ۶ مهر سال ۱۳۵۹ را یکی از افتخارات مردم اندیمشک دانست و خاطرنشان کرد: جنگی که بر ما تحمیل شد، جنگ با عراق نبود بلکه یک جنگ جهانی حساب می‌شد و ما با چندین کشور می‌جنگیدیم در صورتی که ما تازه انقلاب کرده بودیم و چیزی در دست نداشتیم و در پایان جنگ هشت ساله هم به ۲۱ کشور اسیر تحویل دادیم.

سرهنگ طاهری در ادامه به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار