خبرهای داغ:
سرهنگ فریادرس:

شهیدان شمشیر بُرّان ولایت بودند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه شهیدان شمشیر بُرّان ولایت بودند در هنگامی که امام راحل فرمود خرمشهر باید آزاد شود، گفت: شهیدان گواه هستند که خداوند فرمود آنچه که وعده داده شده خواهد آمد.
کد خبر: ۹۶۳۱۳۵۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
شهیدان شمشیر بُرّان ولایت بودند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ طیب فریادرس در مراسم غبارروبی مزار مطهر شهدای تویسرکان به مناسبت هفته دفاع مقدس، شهیدان را الگو و چراغ را همه نسل‌ها دانست و اظهار کرد: اگر ما در گلزار شهدا حاضرمی‌شویم برای این است که خود را پیدا کنیم و راه را گم نکنیم و این ما هستیم که به شهیدان نیاز داریم، ما امروز در جوار شهیدان آمده‌ایم تا غبار غفلت و دنیازدگی را از وجودمان بزدائیم.

وی با بیان اینکه شهیدان شمشیر بُرّان ولایت بودند در هنگامی که امام راحل فرمود خرمشهر باید آزاد شود، افزود: شهیدان گواه هستند که خداوند فرمود آنچه که وعده داده شده خواهد آمد و شما دشمنان خداوند قادر به سد حکم خداوند نخواهید بود و خداوند همه شما را شکست خواهد داد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به نیاز افراد جامعه به شهدا گفت: ما امروز زیارت  شهیدان آمده‌ایم تا شهادت شما را ببینیم و قلب‌هایمان استوار شود و به تعهدی که با انقلاب اسلامی و اسلام داشته و تعهدی که با شما شهیدان و عهدی که وعده خداوند در خصوص ظهور حضرت حجت(عج) داشته‌ایم پایبند باشیم و وظیفه امروز تک تک ما این است که خون شهیدان را پاس بداریم.

وی ادامه داد: نگران هستیم که مبادا با منیت‌ها و با خودخواهی‌های خود، عقبه مجاهدت شما تضعیف شود چراکه شما برای امام(ره) کم نگذاشتید و مانند کوه استوار بودید، صخره‌ها از جا کنده شدند اما شما از راه امام(ره) کوتاه نیامدید.

فریادرس با تاکید بر ایثار و ازخودگذشتگی شهدا گفت: شهیدان ما در سخت‌ترین ائتلاف‌های تاریخ در برابر محکم‌ترین و‌ قوی‌ترین امپراتوری‌ها ایستادند و این ائتلاف‌ها را شکستند و امروز نور ایمان ما با شهیدان روشن می‌شود و راه شهیدان برای هدایت ما ادامه پیدا می‌کند که امیدواریم دلهایمان و تاریکی‌های وجودمان با شهیدان زدوده شود.

وی از ثمرات خون شهیدان در جای جای جهان جرأت دادن به همه آزادیخوان است که در مقابل استکبار بایستند، گفت: حرکت شهیدان ما به مجاهدین حماس جرأت داد که امروز چون شیران بر دشمنان صهیونیستی می‌خروشند و هر روز از آنان معجزه‌ای را مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار