خبرهای داغ:
سردار قریشی:

جهاد تبیین، تولید محتوا و بیان دستاوردها در جنگ ترکیبی تحمیل شده از ناحیه دشمن، بسیار ضروری است

سردار قریشی گفت: بدون توجه به مباحث فرهنگی و معنوی در ورزش هرچه قدر قوی و نیرومند هم باشیم باز هم ممکن است به خود و جامعه ضرر بزنیم.
کد خبر: ۹۶۳۱۴۲۸
|
۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار قریشی در اولین همایش مسئولین فرهنگی ورزش کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت : ورزش بعنوان یک رکن برای موفقیت در سایر بخش های مختلف فردی واجتماعی موثر است لذا توجه به ابعاد فرهنگی ورزش بسیار مورد تاکید است.


سردار قریشی گفت: بدون توجه به مباحث فرهنگی و معنوی در ورزش هرچه قدر قوی و نیرومند هم باشیم باز هم ممکن است به خود و جامعه ضرر بزنیم. ورزشکاران باید تلاش کنند تا در هر عرصه‌ای حقایق را به مردم و نسل جوان بیان کنند چرا که دشمن به دنبال تحریف واقعیت‌ها و وارونه نشان دادن حقایق است؛ لذا این تلاش و انسجام برای نهادینه سازی فرهنگ و اخلاق در ورزش، امری ضروری است.

 

سردار قریشی عنوان کرد: در این جنگ ترکیبی که از ناحیه دشمن تحمیل شده، جهاد تبیین ، تولید محتوا و بیان دستاوردها بسیار مهم و ضروری است. ان‌شاء الله با استمرار این همایش ها، داشتن انسجام و با یک نقشه راه فرهنگی در رشد و اعتلای مباحث فرهنگی ، معنوی وجوانمردی بتوانیم ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار