همزمان با هفته ی دفاع مقدس؛

اردوی تشویقی زیارتی سیاحتی قم و جمکران ویژه طلاب

اردوی تشویقی زیارتی سیاحتی قم و جمکران ویژه طلاب
همزمان با هفته ی دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان ؛ اردوی زیارتی سیاحتی قم و جمکران ویژه دختران نوجوانِ طلبه شهرستان فرخشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۱۵۵۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اردوی تشویقی مقطع متوسطه دوم شهر فرخشهر در طرح  دو روزه کتابخوانیِ هوای حوا ،با حضور در حرم مقدس امن اهل بیت علیهم السلام حضرت معصومه سلام الله علیها، زیارت قبور مطهر علمای اسلام و مراجع عظام  آیت الله بهجت وشهید مطهری، علامه طباطبایی و علامه مصباح  و دیگر علمای گرانقدر، خواندن نماز زیارت و ادعیه ،برگزار شد.

در  بازدید از مقر کتاب شهر قم سرکار خانم شکوریانفرد فرمانده ی مقر کتاب برای دختران پیرامون _ رنگ و سیاق واقعی غرب و چهره زشت درونی آن _ توجه به ارزشمندی وقت و کتاب خوانی _ دغدغه مندی برای نوشتن و مطالعه کتاب و نیز چگونه نویسنده شدن به ایراد سخن پرداخت.

بازدید از موزه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها _ زیارت امام زاده چهار معصوم _ زیارت عالم برجسته حوزه و دانشگاه  حجت الاسلام نورمحمدی و قبور شهدا و زیارت قبر شهید حججی از دیگر برنامه های این اردو بود.

مسئول سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون استان چهار محال و بختیاری در حاشیه در این نامه گفت: این برنامه ها موجب کسب فیض و انس بیشتر دختران جوان  با شهدای سالهای  دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در هفته دفاع مقدس شد.

 حجت الاسلام رضا بابامیر افزود: 5 نفر از اساتید خواهر در طول سفر برای انجام مدیریت، امور فرهنگی، پاسخگویی به سوالات و ایرادسخن، همراه کاروان بودند.

وی ادامه داد: در ابتدا هفته ی دفاع مقدس  هم اردو برای دختران نوجوان که در طرح و برنامه ی هوای حوا ویژه حجاب و عفاف شرکت کرده بودند، برگزارشد، در این اردوی زیارتی همچنین دیداری از مقر کتاب شهر قم و بهره مندی از سخنرانی خانم شکوریانفرد(فرمانده ی مقر کتاب) هم برای حاضران در اردو بوجود آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار