خروجی طرح عجمیان در کشور ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است

شاهرود_ جانشین قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت:در طرح شهید عجمیان یکصد میلیارد تومان آورده قرارگاه بود، اما خروجی آن بیش از ٣٠٠ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر: ۹۶۳۱۶۸۵
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج، داود روستایی جانشین قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش و پرورش در بازدید از مدارس قائم و شهید صیاد شیرازی شاهرود با اشاره به ضرورت حل برخی از مسائل آموزش و پرورش با کار جهادی گفت: در آموزش و پرورش دو قرارگاه، تحت عناوین اجرایی سازی سند تحول بنیادین و قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر راه اندازی شد که با بهره‌گیری از ظرفیت سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، مشکلات مدارس در یک ساختار و تشکیلات منسجم بررسی و احصاء گردید و مدارسی که دچار مشکل بودند مشمول طرح شهید عجمیان شدند.
وی افزود: در این طرح یکصد میلیارد تومان آورده قرارگاه بود، اما خروجی آن بیش از ٣٠٠ میلیارد تومان بوده که این خود مبین نقش پر اهمیت قرارگاه است.
روستایی اظهار کرد: در شهرستان شاهرود ۴۴ مدرسه از این طرح جهادی بهره‌مند شدند که در قالب تحویل ۸ تن رنگ و ۸۹۰ رویه میز به این شهرستان صورت پذیرفت.
وی گفت: قرارگاه یک سیستم تنظیم گر است و اهداف اصلی آن در مدارس حوزه‌های سرمایشی؛ گرمایشی؛ زیبا سازی و بهبود کیفیت تحصیلی و ارتقای معدل دانش آموزان است.

خرجی طرح عجمیان در کشور ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است

ارسال نظرات
آخرین اخبار