خبرهای داغ:
مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

ازاله رژیم صهیونیستی از منطقه رقم خواهد خورد

حجت‌الاسلام دانیالی‌فر گفت: ان‌شاءالله ازاله رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی از منطقه رقم خواهد خورد و آمریکای جنایتکار هم از منطقه اخراج خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۳۲۶۳۹
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اندیمشک، حجت‌الاسلام محمد دانیالی‌فر در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: به لطف حضرت حق، خون‌بهای سید مقاومت، سید جلیل‌القدر و این مجاهد کبیر و دیگر شهدای جبهه مقاومت، فتح قدس خواهد بود.

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: ان‌شاءالله ازاله رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی از منطقه رقم خواهد خورد و آمریکای جنایتکار هم از منطقه اخراج خواهد شد.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد در کنار مردم، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دیگر مجموعه‌ها قدمی برداریم تا رضایت خداوند متعال و حضرت بقیه الله (عج) را کسب کنیم و ان‌شاءالله پایان مأموریت ما ختم به شهادت شود.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک نيز خاطرنشان کرد: در شهرستان اندیمشک فرصت خوبی برای کار و فعالیت مهیا است و به بسیجیان توصیه می‌شود با کار جهادی به مردم خدمت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار