خبرهای داغ:

راه سید مقاومت محکم تر از گذشته ادامه خواهد یافت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: راه سید مقاومت متحکم تر از گذشته ادامه خواهد یافت. 
کد خبر: ۹۶۳۲۶۵۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل راسخی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و به ویژه شهدای جبهه مقاومت و در رأس آنها شهید مجاهد سیدحسن نصرالله اظهار کرد: شهادت مجاهدان راه خدا و اسلام مایه بارور شدن درخت اسلام شده و خواهد شد.
وی افزود: از شهادت امام حسین در واقعه کربلا تا پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 1357 به رهبری امام خمینی(ره) هزاران هزار شهید تقدیم اسلام شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در حال جهان شمول شدن است، گفت: روز حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند به گمان اینکه با شهادت ایشان همه چیز تمام خواهد شد اما دیدند که خون حاج قاسم برای مستکبران خطرناک تر شده است.
راسخی عنوان کرد: با شهادت سیدحسن نصرالله که شهید راه قدس و فرزند مقاومت است قطعا خون اینها عالمگیر خواهد شد و راه سید مقاومت متحکم تر از گذشته ادامه خواهد یافت. 
وی ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهید راه قدس سیدحسن نصرالله عنوان کرد: به مدد الهی و به حرمت خون شهدای جبهه مقاومت هر چه زودتربه ثمر خواهد نشست و یهود نابود خواهد شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: دشمنان کور خوانده اند که با شهادت اسماعیل هنیه ها و سیدحسن نصرالله بتوانند اسلام را متوقف کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار