خبرهای داغ:

روایت خواندنی از مادر شهید مدافع حرم "محمود رادمهر"

مادر شهید مدافع حرم "محمود رادمهر " یکی از آن صدها هزار مادر داغداری است که فرزندش را راهی میدان نبرد کرد و مانند هر مادری چشمانش بی اشک نماند و خواب به چشمانش نیامد. "بارها از آقا محمود شنیده بودم که پا در راهی می گذارد که بازگشتی از آن نیست و مقصدی جز شهادت ندارد . او مسیر اهل‌بیت(ع) را انتخاب كرد و بابت آن راضی و شكرگزارم".
کد خبر: ۹۶۳۲۷۱۲
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲


خانم عقیله ملازاده سورکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: وقتی خبر بازگشت پیکر فرزندم را پس از پنج سال انتظار شنیدم سجده شکر به جا آوردم و  گفتم من راضی به برگشت پیکر فرزندم نبودم و نیستم چرا که وقتی با خداوند معامله‌ای می‌کنیم نباید انتظار برگشتی داشته باشیم.
وی گفت: محمود فرزند اولم بود که سال ۱۳۵۹ بدنیا آمد از بچگی به فوتبال علاقه داشت اما من نمیخواستم بچه هایم دنبال ورزش بروند . بعد از پایان دبیرستان در دانشگاه شرکت کرد و از ابتدا دوست داشت در نظام (ارتش یا سپاه) قبول شود؛ حتی از سوم دبیرستان می‌خواست وارد نظام شود اما من مانع شدم. او را وادار کردم که به دانشگاه برود ولی او دوست داشت حتما نظامی باشد.
وی ادامه داد: در سپاه ناحیه ساری و لشکر 25 کربلا مشغول به کار بود، اصلا دوست نداشت کسی بفهمد او یک پاسدار است و همیشه میگفت بنا هستم . من بعد از شهادتش متوجه  شدم که او چه درجه ای دارد. 
مادر شهید مدافع حرم اظهار کرد: محمود نخستین بار آبان ۹۴ به مدت ۵۸ روز به همراه برادرش محمدرضا به سوریه رفت و در مرحله دوم ۱۴ فروردین ۹۵ اعزام شد. آخرین دیدارمان ساعت ۱:۱۰  دقیقه بود که گفت:آمدم دیدن مادرم .برای اولین بار بود که از رفتنش فیلم و عکس می گرفتم . ازش پرسیدم کجا می­‌روی؟  گفت: اگر خدا بخواهد سوریه. 
خانم ملازاده گفت: وقتی تلفن خانه زنگ می خورد و می دیدم از سوریه است انبساط خاطر داشتم. همیشه می گفت برایم دعای خیر کن .شرایط بحرانی سوریه را خبر داشتم اما صبوری می کردم . بچه­‌هایی که با عنوان «مدافعان حرم» در سوریه حضور پیدا کردند از همه لحاظ غریب هستند، آنها واقعا غریبند.
وی افزود: ۱۰ روز قبل از شهادت آقا محمود خواب دیدم و هر لحظه آماده شنیدن خبر شهادتش بودم . خبر شهادتش را شنبه به من دادند و من دوشنبه قبل از آن با او صحبت کردم، مدام پیش خودم می‌گفتم شهادت محمود پیش می آید و من راضی هستم به رضای خدا . محمود ۱۷ اردیبهشت  سال ۹۵ در خان طومان سوریه به شهادت رسیده بود که نزدیک به ۵ سال پیکر پاکش پس از تفحص خان طومان سوریه به وطن  بازگشت.  و افتخار دیگرم این است که فرزند اخرم نیز در همانجا جانباز شد . 
وی در پایان با بیان اینکه حفظ راه شهدا وظیفه همه ما است، عنوان کرد: به قول آن شهید باید چشم ها و گوشهایمان به فرمایشات مقام معظم رهبری  و اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه باشد که به این طریق می توانیم از خون شهدا حفاظت  کنیم. باید در مقابل امر ولایت تسلیم باشیم، شهدا در خدمت ولایت بودند . مردم ما تمام قد در خدمت دفاع از آرمانهای مقدس والای اسلام هستند و توجهشان به فرمایشات مقام معظم رهبری است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار