در گفتگوی با بسیج مطرح شد؛

ضرورت حفظ ارتباط عاطفی و معرفتی با سربازان و خانواده آنان در سپاه/از ۲۵ زوج جوان سرباز در تربت‌جام تجلیل شد+فیلم و تصاویر  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام از برپایی آیین تجلیل و تکریم از خانواده ۲۵ زوج جوان سرباز در راستای اهداف دانشگاه سربازی حضرت علی اکبر(ع) به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۲۷۲۳
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان‌رضوی از تربت‌جام، سرهنگ‌پاسدار ابراهیم بیدل با اشاره به آیین تجلیل از ۲۵ زوج جوان سرباز، این محفل را در راستای اهداف دانشگاه سربازی حضرت علی اکبر(ع) به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس و با همکاری مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه برشمرد و گفت: در طول ۸ سال دفاع‌مقدس همسران رزمندگان اسلام نقش مهمی در مبارزه و مقابله با دشمنان بعثی عراق داشتند تا اين‌که انقلاب اسلامی در سایه جنگ تحمیلی به جهانیان صادر شود.

وی با اشاره با این که مردم در جنگ‌تحمیلی ۱۸۸ هزار شهیدمعظم تقدیم انقلاب و اسلام کردند، تصریح کرد: دفاع رزمندگان اسلام و همراهی همسران آنان موجب شد که جنگ تحمیلی مقدس شود و مردم با روحیه جهاد و شهادت و ایثارگری از تمامیت ارضی کشور حفظ و حراست کردند تا پیروزی جبهه اسلام حاصل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام با قدردانی از همراهی و تلاش همسران سربازان سپاه در ایجاد روحیه خدمت به جامعه و نظام اسلامی، تصریح کرد: پیامبر اعظم(ص) دفاع و مقابله با کفار و متجاوزان را واجب کرده است و تبیین دین و ارزش‌های انقلاب اسلامی در برخورد با متجاوزان و کفار از اهداف قرآن کریم است.

سرهنگ‌بیدل، خاطرنشان کرد: دستاوردهای دفاع مقدس و روحیه ایثار، جهاد و شهادت بایستی برای نسل‌ جدید تبیین و انتقال داده شود و سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

کد ویدیو

باید ارتباط عاطفی و معرفتی با سربازان و خانواده آنان در سپاه حفظ شود

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در این ناحیه، گفت: این ماموریت یک کار ترکیبی با همکاری مجموعه فرماندهی، قرارگاه، روابط‌عمومی و عقیدتی سیاسی برگزار شد که یک دوره تربیت و تعالی خانوادگی سربازان نیز محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی غلامی، در این‌ برنامه سربازان متاهل به همراه همسران در یک‌روز کاری با فضای سپاه و مأموریت‌های محوله از زبان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، آشنا شدند.

در ادامه دو کارگاه مجزای سبک زندگی اسلامی و تعمیق معنویت و باورهای دینی توسط اساتید برجسته بسیج و سپاه برگزار شد و همسران سربازان با مباحث تحکیم بنیان خانواده اسلامی بیشتر آشنا شدند.

وی با اشاره به این‌که الحمدالله این همایش و گارگاه‌های مربوطه رضایت بخش بود، ادامه داد: گرچه برابر تقویم ۴ مهر روز تجلیل و بزرگداشت سرباز است، اما معتقدیم هر روز به نام سربازان غیور ایران اسلامی تعلق دارد و بایستی ارتباط عاطفی و معرفتی با سربازان و خانواده آنان که آینده سازان جامعه اسلامی هستند در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ شود.

گفتنی است در پایان این محفل سربازی با تقدیم لوح سپاس و هدایایی به همسران سربازان از همراهی آنان تکریم و تجلیل شد.

گزارش|محمدرضا حقدادی_مهدی جباری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار