رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کرمان:

سپاه و ارتش برای دفاع از مردم و مظلومین عالم همواره پای کار است

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: واهمه به دلتان راه ندهید رزمندگان ما، سپاه قهرمان ما و ارتش عزیز ما برای دفاع از مردم و مظلومین عالم همواره پای کار هستند و زمین از آن مظلومان خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۳۳۰۳۶
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ علیرضایی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان در مراسم نواختن زنگ آغاز نصرالله در مدارس کرمان، ضمن تبریک عملیات وعده صادق ۲ گفت:این عملیات در مبارزه با دشمن، ظلم، کودک کشی و مظلوم کشی بود که سپاه قدرتمند و ارتش گرانقدر در شب گذشته به وعده صادق۲ خود عمل کردند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی دشمنی است که کودک کشی و مظلوم کشی آن برای همه آزادگان دنیا ثابت شده است و نیاز بود که تنبیه شود.

سرهنگ علیرضایی با اشاره به اینکه مبارزه با حق و باطل از ازل بوده است و تا ابد خواهد بود، بیان داشت: قطعاً در هر شرایطی که توانستیم از مردم دفاع کنیم و در مبارزه با ظلم و ستمگری بر اساس آیه‌های قرآن کریم بر اساس رهنمود‌های ائمه معصومین (ع) و امامین انقلاب در جهت دفاع از مظلومان قدم برداشتیم آن روز، روز پیروزی ماست.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان در ادامه گفت:هرچند که لباس غم به تن داریم، هرچند که گریانیم برای از دست دادن افراد بزرگی، چون شهیدسید حسن نصرالله، شهید سلیمانی عزیز و شهیدانی که جان خودشان را برای دفاع از مظلوم ریختند و ناجوانمردانه آنها را به شهادت رساندند، اما از این خوشحالیم که با این اقدام خوشحالی را در مردم عزیزمان می‌بینیم این مردم پشوانه‌ای برای موشک‌های ما هستند واین موشک‌ها افکار مبارزه با ظلم و افکار انقلابی ماست ما افتخار می‌کنیم که شادی را در مردم می‌بینیم بعضی‌ها واهمه به دلشان راه ندهند رزمندگان ما، سپاه قهرمان ما و ارتش عزیز ما برای دفاع از مردم و مظلومین عالم پای کار هستند و زمین از آن مظلومان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار