تقدیر سازمان بسیج ورزشکاران از دلاورمردان سپاه پاسداران برای تحقق عملیات وعده صادق ۲

سازمان بسیج ورزشکاران با صدور پیامی از عملیات دیشب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از ترور بزدلانه فرماندهان مقاومت توسط رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۶۳۳۰۳۷
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، در این پیام آمده است:

تقدیر سازمان بسیج ورزشکاران از دلاورمردان سپاه پاسداران برای تحقق عملیات وعده صادق ۲

انا من المجرمین منتقمون

دلاورمردان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دیشب هنگامیکه موشک های ایران اسلامی غرش کنان به سوی سرزمین‌های اشغالی میرفت و لرزه بر اندام دشمنان کشورمان می‌انداخت، بیش از همیشه به خود بالیدیم و خدای متعال را بابت این صلابت و اقتدار شکر گفتیم.

عملیات وعده صادق ۲ به دشمن صهیونی و اربابانش فهماند اگر ایران اراده کند، وجب به وجب خاک فلسطین اشغالی را شخم می‌زند و دیگر اثری از رژیم صهیونیستی نخواهد ماند.

این صلابت ماست که درحالیکه باند جنایتکار صهیونیست‌ها از روی ترس فقط به ترور و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه روی آورده است، ایران مقتدرمان آشکارا با صدها موشک خاک آن را هدف قرار می‌دهد.

از امروز معادلات منطقه و جهان تغییر پیدا میکند و با پایان یافتن صبر استراتژیک ایران، رژیم صهیونیستی و حامیانش می‌دانند که اگر غلطی انجام دهند می‌تواند منجر به نابودی کل آنان شود.

ضمن تبریک انجام موفق عملیات وعده صادق ۲ به فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (دام ظله العالی)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تمامی نیروهای مسلح و مردم شریف ایران، بر آمادگی جامعه ورزش برای هرگونه فرمان از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید میکند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار