خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

شاخص‌ترین اقدام پروژه آبرسانی به همدان پس از ۱۷ سال بود

همدان-استاندار پیشین همدان گفت: شاخص‌ترین اقدام پروژه آبرسانی بود که پس از ۱۷ سال انجام شد و تلاش‌ها به ثمر نشست.
کد خبر: ۹۶۳۳۲۲۰
|
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۸
شاخص‌ترین اقدام پروژه آبرسانی به همدان پس از ۱۷ سال بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان اظهار کرد: با افتخار تمام این توفیق را داشتیم سه سال خدمتگزار مردم باشیم.

وی افزود: باید خوشحال باشیم با عملیات شب گذشته و با حضور رزمندگان پرافتخار سپاه پاسداران و ارتش، رژیم صهیونیستی را از اقدامات اخیر خود به خاک ذلت نشاندند و پوشالی بودن آن را به رخ جهانیان کشیدند.

استاندار سابق همدان با بیان اینکه سعی کردیم برنامه محور حرکت کنیم و این سه سال حکایت از این امر دارد، ابراز کرد: در حوزه سلامت در کشور با یک اقدام جهادی توانستیم بر کرونا غلبه یابیم که بهداشت و نیروهای مسلح از جمله سپاه و بسیج کمک کردند.

وی عنوان کرد: شاخص‌ترین اقدام پروژه آبرسانی بود که پس از ۱۷ سال انجام شد و تلاش‌ها به ثمر نشست؛ همچنین حدود ۳۲ درصد آن انجام شده و زمانی بود که منابع آبی ما جوابگو نبود و با لطف و عنایت خداوند و اعتباری که تزریق شد قریب به ۲ میلیارد تومان کار انجام شد و ظرف ۶ ماه کار به اتمام رسید و بحران آب را سپری کردیم و در طول سال ۱۴۰۲و تابستان ۱۴۰۳ بحرانی نداشتیم.

قاسمی فرزاد ابراز کرد: ثبت جهانی هگمتانه را دنبال کردیم که از ۲۰ سال پیش مطرح بود که با پیگیری‌ها و همکاری همه مجموعه‌ها در استان کار  انجام شد و همگتانه ثبت جهانی شد.

وی با بیان اینکه ما در قالب مصوبات سفر ۱۴ هزار میلیارد تومان توانستیم جذب کنیم، خاطرنشان کرد: اساس کار توجه به زیرساخت‌ها بود پروژه‌های ناتمامی که از دولت‌های قبل به جا مانده بود و سیما و منظر شهر را خدشه دار کرده بود و به عنوان اصل کار در مصوبات سفر مورد توجه قرار گرفت، از این ۱۴ هزار میلیارد ۵۵ درصد آن محقق شد، ساخت و تکمیل و تجهیز بیمارستان اکباتان که بعد از سال ها تکمیل شد و در این زمینه پیگیری نمایندگان استان موثر بود.

استاندار سابق همدان عنوان کرد: احیاء واحدهای تولیدی که بیش از یک دهه توجه رهبری در مباحث اقتصادی بود که هر سه شنبه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را داشتیم و در طول این سه سال توانستیم ۳۱۷ واحد را به چرخه تولید برگردانیم.

وی عنوان کرد: افتتاح واحدهای اثرگذار، راه اندازی بازارچه های سنتی، جوجه ریزی،تامین آب روستایی، انتقال آب و اجرای خط آن،نصب کنتورهای هوشمند روی چاه ها، انجام بیمه سلامت و .... از جمله اقدامات در این دوره بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار