آیا میدانستید؟

سیمان کارون توليد كننده سيمان و كلينكر با بالاترین کیفیت و استاندارد بین المللی

کارخانه سیمان کارون در استان خوزستان، در فاصله 45 کیلومتری شهرستان مسجد سلیمان واقع شده است. این کارخانه در سال 1379 به طور رسمی افتتاح شد و هم اکنون، پس از سالها تولید با کیفیت و استاندارد، دارای یک خط تولید سیمان خاکستری (یا پرتلند) با ظرفیت 3000 تن کلینکر در روز در تیپ های 2، 5 و سیمان ویژه بوده و خط دوم طرح توسعه آن با ظرفیت 3500 تن کلینکر در روز در حال احداث است.
کد خبر: ۹۶۳۳۹۱۰
|
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ،کارخانه سیمان کارون در استان خوزستان، در فاصله 45 کیلومتری شهرستان مسجد سلیمان واقع شده است. این کارخانه در سال 1379 به طور رسمی افتتاح شد و هم اکنون، پس از سالها تولید با کیفیت و استاندارد، دارای یک خط تولید سیمان خاکستری (یا پرتلند) با ظرفیت 3000 تن کلینکر در روز در تیپ های 2، 5 و سیمان ویژه بوده و خط دوم طرح توسعه آن با ظرفیت 3500 تن کلینکر در روز در حال احداث است.

سیمان کارون دارای دو معدن خاک رس و سنگ آهک در جوار کارخانه است. سنگ شکن چکشی واحد خردایش کارخانه با ظرفیت 800 تن در ساعت در کنار سایر تجهیزات سالن اختلاط، مخلوط یکسان و هموژنی از سنگ آهک، سنگ آهن و خاک رس جهت ذخیره در انبار مواد به دست می دهد.

محصولات شرکت سیمان کارون در تیپ های 2 و 5 و سیمان ویژه بصورت فله ، بسته بندی شده در پاکت های 50 کیلویی و یا جامبو بگ می باشد. همچنین، مجموعه سیمان کارون قادر به تولید نوع دیگری از سیمان به نام سیمان بلین بالا یا گروتینگ است. این نوع سیمان خاص در ساخت سازه های صنعتی بسیار قطور مانند برج های آسمان خراش و جدار بین دیواره سدها و پایه ستونهای برج های فلزی و بتنی استفاده می شود.

شرکت سیمان کارون توليد كننده سيمان و كلينكر خاكستري تيپ دو و پنج با بالاترين كيفيت مطابق با معيارهاي استاندارد ملي ايران و معتبر بين المللي بوده و همچنین صادر كننده به كشورهاي عراق هند بنگلادش امارات كويت و كشورهاي حاشيه خليج فارس نیز می باشد.

محصولات تولیدی کارخانه سیمان کارون دارای گواهی سازمان استاندارد ملی ایران بوده و تحت نشان استاندارد ملی کشور تولید می شود. سیمان تولیدی این شرکت دارای کیفیت بسیار بالایی است و محصولات این شرکت از بدو راه اندازی در طرح های عمرانی عظیمی مورد استفاده قرار گرفته است، پروژه هایی نظیر:
سد عباسپور، سد کرخه، سد گتوند، سد کارون، سد چمشیر، پروژه ساخت پل پنجم اهواز، پل های سدهای متعدد و غیره.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار