فرمانده سپاه کربلا:

سمفونی شهدای مازندران برای اولین بار در استان مازندران به صورت زنده اجرا شد

فرمانده سپاه کربلا: اجرای سمفونی شهدای مازندران یکی از برنامه‌های این دومین کنگره شهدای استان مازندران بود که برای اولین بار در استان مازندران به صورت زنده اجرا شد.
کد خبر: ۹۶۳۳۹۱۶
|
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در راستاي دومین کنگره ملي۱۴۵۰۰شهید سرافراز استان مازندران آئین اجرای زنده ارکستر ملي ایران در تالار مرکزی شهرستان ساری با سرپرستی «همایون رحیمیان» و خوانندگی «سید محسن حسینی» و «اکبر رستگار» برگزار شد.

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد شهدا، اظهار داشت: اجرای سمفونی «دیار علویان» توسط ارکستر ملی ایران یکی از برنامه‌های پایانی دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید سرافراز استان مازندران است که با تلفیقی از سازهای محلی و سنتی و چهار قطعه با کلام و یک قطعه بی‌کلام اجرا شد.

 سردار مسلمی با بیان اینکه هر پنج قطعه برای اولین بار اجرا شده است، ادامه داد: با توجه به کیفیت آهنگسازی و اجرای آن از آثار فاخر و شاخص در حوزه موسیقی مازندران به شمار می‌آید.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به استقبال مردم و هنردوستان اذعان داشت: این مراسم فاخر در توسعه فرهنگ و هنر کمک می‌کند. 

سردار مسلمی ادامه داد: اجرای سمفونی شهدای مازندران یکی از برنامه‌های این دومین کنگره شهدای استان مازندران بود که برای اولین بار خارج از استان و در استان مازندران به صورت زنده اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار