خبرهای داغ:

اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آموزشی چاراویماق

تبریز- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در طی بازدید از طرح های آموزشی شهرستان چاراویماق، از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آموزشی این شهرستان جهت توسعه عدالت آموزشی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۴۱۷۸
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی طی سفر یک روزه به شهرستان چاراویماق و افتتاح مدارس روستاهای منیشگه و باغلوجه، از طرح های آموزشی این شهرستان بازدید و بیان کرد: امروزه افتتاح های متعدد در شهرستان چاراویماق نشان از توجه عمیق دولت به رفع موانع توسعه شهرستان و ارتقا فضاهای آموزشی چاراویماق دارد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس استان و تلاش های نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستانی، توانستیم تا ۷۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت جهت توسعه عدالت آموزشی،  برای پروژه های آموزشی شهرستان چاراویماق اختصاص دهیم.

فرهودی افزود: امیدواریم تا با این اعتبار، شاهد انقلابی دیگر در حوزه ارتقا فضاهای آموزشی و توسعه عدالت آموزشی در شهرستان چاراویماق را شاهد باشیم؛ تا دانش آموزان در بهترین فضاهای آموزشی همراه با بهترین امکانات آموزشی تحصیل نمایند چرا که دانش آموزان ایران زمین لایق بهترین ها هستند.

 همچنین در این بازدید ها، مدیرکل نوسازی مدارس استان ضمن درد و دل با پیمانکاران پروژه ها، دستورات لازم را در جهت تسریع در انجام عملیات احداث این پروژه ها را صادر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار