خبرهای داغ:

میهمانان اولین اجلاسیه بین‌المللی رسانه‌ها و شهدای مقاومت وارد شیراز شدند/ رونمایی از اندیشکده راهبردی رسانه‌ای بنیان مرصوص در اولین اجلاسیه رسانه و شهدای مقاومت در شیراز

۱۵۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های برخط و مکتوب کشوری و نمایندگان رسانه‌های خارجی حوزه مقاومت جهت شرکت در اولین اجلاسیه بین‌المللی رسانه‌ها و شهدای مقاومت امشب وارد شیراز شدند.
کد خبر: ۹۶۳۴۳۱۸
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸

هادی رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه فارس در‌ گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در شیراز، با اشاره به اینکه از امشب در شیراز میزبان ۱۵۰ خبرنگار داخلی و خارجی جهت شرکت در اولین اجلاسیه بین‌المللی رسانه‌ها و شهدای مقاومت هستیم، اظهار داشت: برنامه‌های این اجلاسیه از فردا صبح با ادای احترام اهالی رسانه به آستان مقدس احمدبن موسی(ع) آغاز می‌شود.
دیدار از حافظیه و سعدیه از دیگر برنامه‌های روز اول این اجلاسیه است که مسئول سازمان بسیج رسانه فارس با اشاره به آن، تصریح کرد: مراسم رسمی اجلاسیه از ساعت ۱۵ فردا ۱۷ مهرماه در سالن دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.
به گفته رضایی، بازدید از بیمارستانهای پیوند اعضا و پیوند کبد با حضور دکتر ملک حسینی از برنامه‌های روز دوم این اجلاسیه است که خبرنگاران مقاومت در این برنامه، از جدیدترین دستاوردهای علمی و پزشکی قرار می‌گیرند.
وی گفت: حاضران در این اجلاسیه، فعالان رسانه‌ای در بالاترین سطح مسئول و مدیرمسئول رسانه‌های برخط و مکتوب و همچنین صداوسیما و نمایندگی خبرگزاری‌های خارجی در تهران هستند که متأسفانه با توجه به شرایطی که پیش آمد، بخشی از مهمانان خارجی در حوزه مقاومت حضور ندارند، اگرچه با ارتباط مستقیم با برخی از این عزیزان، به صورت غیرحضوری در این برنامه حضور پیدا می‌کنند.
مسئول سازمان بسیج رسانه فارس با اشاره به شرایط حاد موجود در منطقه تاکید کرد: این تنها اجلاسیه‌ای است که همزمان با سالروز ۷اکتبر در کشور برگزار می‌شود و انعکاس خبری این اجلاسیه از طریق همه شبکه‌های ملی و فرامرزی و اتحادیه رادیوهای جهان اسلام و در کل ۸۰۰ شبکه مستقر در سالن است.
رضایی، با اشاره به پیام این اجلاسیه، تصریح کرد: جبهه رسانه‌ای محور مقاوم چت همچنان با نرم‌افزایی و نگاه به آینده در‌کنار جبهه‌ای که رزمندگان در آن ایستاده‌اند، ایستاده و مقاومت می‌کنند و‌تکلیف خود را در برابر امپراتور رسانه‌ای دشمن انجام می‌دهند.
به گفته وی، رونمایی از اندیشکده راهبردی رسانه‌ای «بنیان مرصوص» از دستاوردهای این اجلاسیه است و دعوت شدگان به صورت مجازی و حقیقی در یان اندیشکده عضو و از نظرات آنها در جهت تقویت این اندیشکده استفاده می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار