خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان:

سکوت در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی ظلم آشکار است

حجت‌الاسلام محمد جباری گفت: امروزه جنایات رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم که هر کس در این زمینه سکوت کند، مرتکب ظلم آشکار شده است.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۳۳
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد جباری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان، امروز، 17 مهر در مراسم یادبود شهدای جبهه مقاومت که با حضور اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد، گفت: امروزه رژیم صهیونیستی در جای جای جهان به ویژه لبنان و فلسطین مرتکب جنایات وحشیانه‌ای می‌شود.

وی ادامه داد: هر کسی مسئولیت، اختیارات و امکانات در دست دارد باید به سهم خود در مقابل جنایات دشمنان بشریت واکنش نشان دهد ولی هر کس در این زمینه سکوت اختیار کند و به روشنگری، جهاد تبیین و آگاه‌سازی دست نزند در واقع مرتکب ظلم آشکار شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان با بیان اینکه سکوت در مقابل جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی به معنای واقعی کلمه بازی در میدان دشمنان و حرکت به نفع آنان است، گفت: نباید جهان اسلام در مقابل جنایاتی که صورت می‌گیرد بی‌تفاوت باشد.

حجت‌الاسلام جباری به برپایی نماز جمعه باشکوه تهران با حضور رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: نماز جمعه نصر سیلی محکمی بر صورت نحس  دشمنان بوده و از سوی دیگر باعث شادی کشورهای دوست، ملت‌های مستضعف و آزاده جهان شد. 

وی برپایی این آیین باشکوه به امامت مقام معظم رهبری را از چندین جهت حائز اهمیت توصیف کرد و بیان داشت: در روزهایی که دشمن به صورت مستقیم ما را تهدید به حمله نظامی کرده بود، این آیین عبادی سیاسی با حضور حداکثری جمعیت برگزار شد و از این طریق توانستیم اقتدار و عزت نظام اسلامی را به رخ دشمنان خود بکشانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار