عیسی حیدری چنین گفت:

ثبت نام راهیان دانش‌آموزی مهر ماه شروع می شود

در مرحله اول حدود ۵۰۰ نفر دانش‌آموز برادر و در مرحله دوم دانش آموزان خواهر را به اردوی راهیان نور از استان چهارمحال و بختیاری اعزام میکنیم/ در استان چهارمحال و بختیاری مکان‌های گردشگری بکر و زیبا وجود دارد که مورد توجه گردشگران قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۶۳۴۶۰۹
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۱

عیسی حیدری مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قمربنی هاشم استان چهارمحال بختیاری در گفتگو با خبرنگار کوله بار گفت: در ماه اول سال حدود ۳۰۰ نفر از خواهران و برادران را به راهیان نور غرب اعزام کردیم که این کاروان در استانهای کرمانشاه و کردستان از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

 

وی ادامه داد: در طول تابستان هم بسیجیان محلات بسیج اساتید به همراه خانواده‌هایشان را به مناطق عملیاتی مریوان و بانه در کردستان جهت بازدید اعزام کردیم.

 

حیدری درباره راهیان نور دانش آموزی عنوان کرد: برای دانش آموزان هم قبل از شروع سال تحصیلی، برنامه‌ریزی کردیم و انشالله در نیمه دوم مهرماه دانش آموزان را به مناطق عملیاتی اعزام کنیم و در آبان ماه نیز اعزام دانشجویان را داریم تا از یادمان های بازی دراز و خط شیرین و همچنین مناطق عملیاتی استان خوزستان بازدید کنند.

 

وی درباره وضعیت اجرایی اعزام دانش اموزان گفت: ثبت نام راهیان دانش‌آموزی مهر ماه شروع می شود و جلسات مورد نیاز آن را با آموزش پرورش برگزار کرده‌ایم  ان شاالله در اسرع وقت ما اعزام را شروع می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: با توجه به ابلاغی که داشتیم در مرحله اول حدود ۵۰۰ نفر دانش‌آموز برادر را اعزام خواهیم کرد و در مرحله دوم هم دانش آموزان خواهر را اعزام خواهیم کرد.

 

حیدری رباره راهیان پیشرفت استان گفت: سعی کردیم که اردوهای بازدید از پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به استان‌های همجوار مانند اصفهان، کرمانشاه، کردستان و خوزستان جهت بازدید از کارخانجات و نمایشگاه ها از جمله نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه هدایت کنیم.

 

وی درباره اردوی گردسگری استان یادآور شد: در اکثر نقاط استان ما مکان‌های گردشگری بکر و زیبا و بقاع متبرکه وجود دارد که مورد توجه گردشگران قرار می گیرد و به همین  منظور اردوهای گردشگری و تفریحی را به این مکان های گردشگری اعزام می‌کنیم.

 

وی در پایان درباره وضعیت اردوگاه های استان گفت: ما در استان چهارمحال و بختیاری یک اردوگاه تفریحی و دو اردوگاه راهیان نور در استان خوزستان داریم. و با تعاملات موجود از ظرفیت  اردوگاه‌های آموزش و پرورش برای دانش آموزان به صورت تفریحی و گردشگری استفاده می کنیم.

 

انتهای پیام/ح

ارسال نظرات
آخرین اخبار